The Omega Man DVD
Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-06-03 14:28

Er den stadig ikke ude på DVD... jeg har finkæmmet nettet men finder kun en
masse folk der gerne vil have den, men det kan da ikke passe en så klassisk
film ikke er ude på DVD med mindre jeg kan hitte en grund her for... og det
kan jeg ikke

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Morten Steen

Dato : 02-06-03 14:38

> [...]
klassisk
> film ikke er ude på DVD med mindre jeg kan hitte en grund her for... og

Den er på vej, i hvert fald i en R1-udgave :

http://www.dvdempire.com/Exec/v4_item.asp?userid=77014433281847&item_id=8385

Jeg synes nu den var røv-dårlig da jeg så den. Sådan er der så meget...

Morten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-06-03 14:46

> Den er på vej, i hvert fald i en R1-udgave :

http://www.dvdempire.com/Exec/v4_item.asp?userid=77014433281847&item_id=8385

jeg vil da håbe de datoer holder

> Jeg synes nu den var røv-dårlig da jeg så den. Sådan er der så meget...

det er jeg ikke tilfreds med du synes, men du slipper med en advarsel
tak for linket.

Fra : Morten Steen

Dato : 02-06-03 15:03

> det er jeg ikke tilfreds med du synes, men du slipper med en advarsel
> tak for linket.

Ha-ha, det er nu også en del år siden efterhånden. Det kan jo være jeg vil
værdsætte den meget mere i dag...
Hmmm... jeg låner den af en eller anden. Så kan vi diskutere den i en anden
tråd en dag!

Morten

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-06-03 17:21

> [...]
vil
> værdsætte den meget mere i dag...
> Hmmm... jeg låner den af en eller anden. Så kan vi diskutere den i en

det er så iorden... grunden til jeg er så vild med den er at det er en af
den slags film man har set som barn og den har brændt sig fast i min
hukommelse som meget uhyggelig... især øjnene på de albino bæster... det
blev ved mig i årevis (uuuh da vores heltinde har handlet og tager sit
tørklæde og briller af... gisp jeg var i chok - netop den scene stod
stærkest i min hukommelse).... dengang var der kun gode film på tysk tv...
det var alt vi havde udover DR... jeg har været omkring 10 år og dengang var
der ikke så meget så vi var jo lette at imponere, ingen video spil... ja
ingen video for den sags skyld... i årevis anede jeg ikke hvad det var
for en film, men efter at have søgt efter små detaljer på nettet var der
endelig en der kunne fatte hvad det var jeg talte om i en udenlandsk ng....
da jeg fik den hjem på video fra england tænkte jeg på om jeg ville ødelægge
hele min opfattelse af den ved at se den igen efter så mange år, men jeg må
indrømme den stadig er ret stærk... ikke så meget effektmæssigt mere, men
atmosfæren i filmen er stadig creepy... det gælder osse for charltons film
Soylent Green... ja det er osse først da jeg fandt den at jeg opdagede at
det var charlton som havde hovedrollen... desuden: hele den jesusagtige
frelserslutning gik jo totalt over mit hoved som barn og den slutning
opdagede jeg egentlig først som voksen.

Fra : Morten DH

Dato : 02-06-03 17:37

Bare rolig Soylent Green kommer samme dag

Fra : ML-78

Dato : 02-06-03 23:36

> Bare rolig Soylent Green kommer samme dag

Warner udgiver faktisk en god håndfuld ældre horror og science fiction
titler den 5. august. Det er egentlig også på tide, da stort set alle de
vigtige, ældre titler inden for disse genrer der endnu ikke er udgivet på
DVD ejes af Warner. Hvor alle de andre studier har travlt med at udgive
endda ret obskure titler fra bagkataloget, er Warner meget tilbageholdende
med at udgive en god del af deres største titler.

www.dvddrive-in.com kører en lille kampagne om netop dette emne. Siden er en
smule forældet da et par af titlerne er annonceret i mellemtiden, men langt
de fleste venter stadig på udgivelse:

http://www.dvddrive-in.com/features/warnercampaign.htm

ML-78