OT - Besked ti Jynis.
Fra : Ann K

Dato : 02-06-03 14:18

Hej Jynis (Jytte?).
Jeg aner ikke hvorfor, men det er nu sådan at jeg ikke kan se dine indlæg i
denne ng ... og du er _ikke_ i mit kill-filter
Har en tanke om at de måske skyldes at dine svarindlæg begynder med Sv: i
stedet for Re: ?
Sunsite, som jeg benytter som newsserver filtrerer svar med Sv. i emnelinien
fra...
Kunne du måske ændre dette?? Det er lidt ærgerligt at skulle diskutere/tale
med en, hvor man kun kan se afbrudte citater i andres indlæg

Mvh Ann - der ikke kan hjælpe med, hvordan du evt skal ændre... er selv
komplet pc-idiot, og har derfor folk til at gøre det grove arbejde

Fra : Tournesol

Dato : 02-06-03 14:25

Hejsa

> Mvh Ann - der ikke kan hjælpe med, hvordan du evt skal ændre... er
> selv komplet pc-idiot, og har derfor folk til at gøre det grove
> arbejde

Jammen det ved jeg

minimer mailen eller luk den.

klik på funtioner
vælg instillinger
vælg fanebladet send
klik på internationale instillinger
sæt fluben i brug altid engelske brevhovder ved svar og vidresendelse
klik ok
klik ok
så er du ude i dit post program igen og nu skulle du have RE i stedet for sv

Hilsen henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk