Rensning af hynder.
Fra : Hans Jørgen

Dato : 02-06-03 11:29

Hej grp, jeg har fået et godt spørgsmål, hvordan renser/vasker man
skumhynder?
Sku der mon være en der bare ved det?

--
Venlig hilsen - Hans Jørgen

Fra : Per

Dato : 02-06-03 17:26

Hej Hans Jørgen.
Så må det jo være "skumrens" du skal bruge!
Og der er noget om det trods vittigheden.
Jeg bruger en tæppe/ møbel-shampoo ( Sterling) som påføres med det lille
rensemundstykke på min VAX. Problemet er hvis man ikke har en sådan
maskine..... eller blev der jo solgt mange af dem, så det jo være du kan
låne en sådan. En farvehandler har også en rensemaskine som man kan leje,
men den er vist kun til gulvtæpper ??
Det kan være andre kan svare på dette !

Hilsen Per.

Fra : Carsten Holck

Dato : 02-06-03 23:58

Per wrote:
> [...]
> være du kan låne en sådan. En farvehandler har også en rensemaskine
> som man kan leje, men den er vist kun til gulvtæpper ??

Du må bare aldrig fortælle den at det ikke er et gulvtæppe den skal rense,
du kan evtentuelt lægge hynden på gulvet fro at snyde maskinen ;-D

/carsten

Fra : soren_tr

Dato : 08-06-03 17:50

http://www.kandu.dk/

Fra : soren_tr

Dato : 08-06-03 17:57

"Hans Jørgen" skrev d. 02-06-03 11:29 dette indlæg :
> Hej grp, jeg har fået et godt spørgsmål, hvordan renser/vasker man
> [...]

jeg har fir ca 14 dagen siden lejet en tæpperenser i silvan for 225 kr
for en weekend væsken kostede ca 160 kr.
da jeg stod og skulle betale spurgte jeg om de havde et møbel mundstykke
jeg kunne få med... Og det havde de såvar det bare med at komme hjem og
igang. Det gik så forrygende at både campingvogn og bilen fik sig en
ordenlig tur, og med meget gode resultater.
Men husk når du væleger væsken skal det være den der efterlader en
beskyttende overflade.

God fornøjelse fra hverdags campisten

http://www.kandu.dk/

Fra : sogs

Dato : 09-06-03 08:20

soren_tr wrote:

> jeg har fir ca 14 dagen siden lejet en tæpperenser i silvan for 225
kr
> for en weekend væsken kostede ca 160 kr.

Vi plejer at gå i Jensen Tæppeland - Hvis man køber en flaske rens er
maskinen Haggerty gratis, også en hel weekend.

> Men husk når du væleger væsken skal det være den der efterlader en
> beskyttende overflade.

Man kan til efter renseriet også få 3M s Scots guard der skulle være
noget af det bedste. Koster en bondegård men spøg i firmaet - nogle
ekspedienter kender da lidt til produkterne i butikken.

Men et eller andet sted er jeg en smule forbeholden over kemikaliefilm
på overflader man er i tæt kontakt til. Er der ikke noget med at man i
nogle CV bruger sofaerne til senge om natten. Altså er udsat i længere
tid Tjek om produktet er allegitestet til sengesofa brug. Ikke
morsomt når det klør hvor man ikke kan nå

bare en tanke.

mvh sten

Fra : soren_tr

Dato : 08-06-03 17:59

"Hans Jørgen" skrev d. 02-06-03 11:29 dette indlæg :
> Hej grp, jeg har fået et godt spørgsmål, hvordan renser/vasker man
> [...]

jeg har for ca 14 dagen siden lejet en tæpperenser i silvan for 225 kr

Fra : Hans Jørgen

Dato : 12-06-03 11:49

Tak for de mange svar - så er det bare om at gå igang!
--
Venlig hilsen - Hans Jørgen