validere frames
Fra : pepss

Dato : 02-06-03 11:03

jeg er ved at validere min side men det giver nogen fejl i mine
frames:
there is no attribute "FRAMESPACING" (explain...).

there is no attribute "BORDER" (explain...).
man må da kunne flytte border osv. over i css eller hvad?
hvordan skal det gøres?
jeg ved godt at det ikke altid er en god ide at bruge frames men
jeg vil nu godt beholde dem!

//pepss

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 02-06-03 12:27

Davs du
pepss <olefriis@privat.dk> skrev bla:
> [...]
> hvordan skal det gøres?
> jeg ved godt at det ikke altid er en god ide at bruge frames men

Hvis det er tilfældet så undgår du ikke borders hvis det skal validere.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : pepss

Dato : 02-06-03 13:41

jopa wrote:
> Davs du

> Hvis det er tilfældet så undgår du ikke borders hvis det skal validere.

tak for dit svar!
så er de nok ikke så meget andet at gøre ind at bide i det suger æble og
lave det om til noget include menu osv....

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 02-06-03 13:57

pepss wrote:

> tak for dit svar!
> så er de nok ikke så meget andet at gøre ind at bide i det suger æble og
> lave det om til noget include menu osv....

Du har fundet den sande vej

Hintzmann c",)

Fra : pepss

Dato : 02-06-03 16:08

Martin Hintzmann Andersen:
> Du har fundet den sande vej

ja det har du nok ret i! jeg sys ellers jeg var kommet godt uden om de ander
"dårlige" ting ved frames men men der var så lige det med border jeg ikke
havde tængt på

Fra : jopa

Dato : 02-06-03 16:55

Davs du
pepss <olefriis@privat.dk> skrev bla:
>jeg sys ellers jeg var kommet godt uden om
> de ander "dårlige" ting ved frames men men der var så lige det med
> border jeg ikke havde tængt på

Enj anden mulighed er at lave designet således at border ikke ses.PÅ den
måde kan du jo bibeholde Rammerne

Fra : pepss

Dato : 02-06-03 17:47

"jopa" <johns@paradis.dk> skrev
> Enj anden mulighed er at lave designet således at border ikke ses.PÅ den
> måde kan du jo bibeholde Rammerne

jo det er selvføglig også en mulighed

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-06-03 12:51

"pepss" <olefriis@privat.dk> wrote in news:bbfv41$3ui$1@sunsite.dk:

> "jopa" <johns@paradis.dk> skrev
>
> jo det er selvføglig også en mulighed

Eller hvad med iframes?

Flemming

Fra : pepss

Dato : 04-06-03 13:00

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev
> Eller hvad med iframes?

ja også en mulighed og nok også det det bliver!

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive webdesigner