MS Windows
briani 27239
Ang. Messenger
Fra : Thomas

Dato : 02-06-03 10:55

Hejsa

Jeg bruger ikke messenger, og vil gerne have at den ikke starter hver gang
jeg åbner for Outlook Express (I Windows XP pro)
For nogen tid siden blev der postet et link herinde, til en lille fil man
kunne
køre, som gjorde det sådan at messenger ikke starter op mere...
Jeg har kigget tilbage i indlæggene, men kan ikke finde det... Er der nogen
der har adressen?

På forhånd tak.

Mvh. Thomas

Fra : Lars R Jensen

Dato : 02-06-03 11:12

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEPrivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre, som gjorde det sådan at messenger ikke starter op mere...
> Jeg har kigget tilbage i indlæggene, men kan ikke finde det... Er der

http://makeashorterlink.com/?F258616C4

Mvh Lars

Fra : Lasse

Dato : 02-06-03 21:35

Eller;

http://www.tweakup.dk/HTML/download/winxp.htm

"WindowsXP Messenger Disable"

Lidt nemmere...

MVH
Lasse

Fra : Madsen

Dato : 02-06-03 21:42

Thomas skrev:

> For nogen tid siden blev der postet et link herinde, til en lille
> fil man kunne køre, som gjorde det sådan at messenger ikke starter
> op mere...

Det har nok været denne her:
<http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm>

Madsen.