Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
I kulissen
Fra : max

Dato : 02-06-03 08:54

news:lnDCa.23776$YZ6.1203004@news010.worldonline.dk
-max-

Fra : Ole :-\)

Dato : 02-06-03 09:17

Jeg ved ikke hvordan du gør Max, men jeg OE kan ikke finde et eneste af de
billeder du linker til

Fra : max

Dato : 02-06-03 09:22

> Jeg ved ikke hvordan du gør Max, men jeg OE kan ikke finde et eneste af de
> billeder du linker til

Det er jeg da ked af at høre, Ole.. De ligger på dk.binaer
med samme titel, jeg lægger dem op på et site senere, for
din skyld.. -max-

Fra : Jeppe Møller

Dato : 02-06-03 14:15

> Det er jeg da ked af at høre, Ole.. De ligger på dk.binaer
> med samme titel, jeg lægger dem op på et site senere, for
> din skyld.. -max-

Det lyder godt Max- for jeg har samme problem som Ole.

/JeppeM

Fra : Poul Krogh

Dato : 02-06-03 09:41

Min OE 6.00.2800.1106 kan sagtens tage disse links. Syns bare at jeg ville
fortælle dig at det nok er din OE eller en indstilling der er "fejl" i.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-06-03 10:40

Poul Krogh wrote:
> Min OE 6.00.2800.1106 kan sagtens tage disse links. Syns bare at jeg
> ville fortælle dig at det nok er din OE eller en indstilling der er
> "fejl" i.

Nej - det er fordi han bruger en news-server, der IKKE
har binære grupper med !

Det er der mange der gør til tekstgrupper - derfor virker
en link til en sadan gruppe ikke hos dem - oh heller ikke
hos mig,der bruger samme server.

--
M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 02-06-03 09:25

max <ma22x@hotmail.com> wrote:
> [...]

Jeg tror bare lige jeg nævner det igen, for en sikkerheds skyld - max,
vil du ikke, for os uden adgang til dk.binaer, være sød at putte din
billeder på en hjemmeside også? Det står også nævnt som den 'rigtige'
måde i fundatsen for dk.fritid.foto ;)

Hvis du mangler et sted at placere dine billeder, er jeg sikker på der
er nogen der vil levere noget sådant - jeg kan sagtens hoste en stak for
dig, hvis du lige kontakter mig per mail.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : max

Dato : 02-06-03 09:39

> [...]
> er nogen der vil levere noget sådant - jeg kan sagtens hoste en stak for
> dig, hvis du lige kontakter mig per mail.

Ok Rune og Ole, de ligger her under DANS..
http://home19.inet.tele.dk/maxarte/index.html
-max-

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 02-06-03 09:47

max <ma22x@hotmail.com> wrote:

> Ok Rune og Ole, de ligger her under DANS..
> http://home19.inet.tele.dk/maxarte/index.html

Takker! Flotte billeder, omend de ser ud til at være blevet smadrede af
kompressionen...

Fra : max

Dato : 02-06-03 09:58

> Takker! Flotte billeder, omend de ser ud til at være blevet smadrede af
> kompressionen...
>
> --
> Rune B. Broberg

Hmm, det ser ikke så slemt ud på min skærm, men de er jo
downsamplet fra 6mp og komprimeret et par gange, så det
skal nok passe. Billederne er også skudt på 400iso, så der
er en del støj i originalerne.. Men de blir fantastisk flotte
på papir i A3+ (B3).. -max-

Fra : Ole :-\)

Dato : 02-06-03 09:53

max skrev
> Ok Rune og Ole, de ligger her under DANS..
> http://home19.inet.tele.dk/maxarte/index.html

Tak. Nu kan jeg også se med

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : michael bennati scho~

Dato : 02-06-03 10:10

max skrev:
snip< Hmm, det ser ikke så slemt ud på min skærm, men de er jo
downsamplet fra 6mp og komprimeret et par gange, så det
skal nok passe. Billederne er også skudt på 400iso, så der
er en del støj i originalerne.. <snip

Har du prøvet neat-image?? Ret fremragende til at digital støj.
Michael

Fra : max

Dato : 02-06-03 10:15

> [...]
> er en del støj i originalerne.. <snip
>
> Har du prøvet neat-image?? Ret fremragende til at digital støj.

Jeg har installeret Neat Image flere gange, folk snakker så godt om det,
men hver gang jeg skal til og igang, gir jeg op og bruger et par actions,
der fungerer godt, men altså det er jo en langsommelig proces, måske
jeg skulle gi' Neat en chance mere.. Tak for tippet Michael..-max-