Skærme
Fijala 3554
2 skærme under windows2000
Fra : Bamsen

Dato : 28-03-01 14:07

Hej Gruppe

Er der nogen som ved om man - med software, drivere eller andet - kan
komme omkring det problem, at Windows2000 ikke tillader at der køres
med forskellig opløsning og opdateringshastighed?

Jeg har en Sony G400 og en 15" fladskærm (på en Win200 med Matrox
G450), og det er jo da en smule trist at skulle køre med den opløsning
på Sony'en.
Er der ikke noget at gøre....endnu?

Hilsen Bjørn

Fra : GoBo

Dato : 28-03-01 14:17

"Bamsen" <thebear@REMOVEiname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme omkring det problem, at Windows2000 ikke tillader at der køres
> med forskellig opløsning og opdateringshastighed?

Du skal bare hente de aller nyeste drivere til dit matrox G450, så kører
det, endeligt!!

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-03-01 14:24

Bamsen wrote:

> [...]
> komme omkring det problem, at Windows2000 ikke tillader at der køres
> med forskellig opløsning og opdateringshastighed?

Det går da fint

> Jeg har en Sony G400 og en 15" fladskærm (på en Win200 med Matrox
> G450), og det er jo da en smule trist at skulle køre med den opløsning
> på Sony'en.
> Er der ikke noget at gøre....endnu?

På min arbejdspc kører jeg med et Matrox G450 DualHead, sikkert et mangen
til dit, på to 17' SONY skærme. Da den ene er en SE og den anden en SFII
er jeg nødt til at køre med forskellig opdateringsfrekvens, henholdsvis 75
Hz og 60 Hz, når de kører i 1280*1024 og det går fint (bortset fra at 60
Hz er noget flimmer halløj). Jeg kan også vælge at køre den ene i
1280*1024 og den anden i 1024*768 uden at det giver problemer.

Mvh

Bruno

PS. Mine drivere har version 5.12.01.1510

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 28-03-01 17:44

On Wed, 28 Mar 2001 15:06:44 +0200, Bamsen <thebear@REMOVEiname.com>
wrote:

> [...]
>komme omkring det problem, at Windows2000 ikke tillader at der køres
>med forskellig opløsning og opdateringshastighed?

Alt det skal til er den seneste driver.

http://www.matrox.com/mga/edhreg/driver_choice.cfm?choice=w2k_551.cfm

--
Jacob Dinesen
icq uin: 20326413

Fra : Bamsen

Dato : 29-03-01 19:03

On Wed, 28 Mar 2001 18:44:02 +0200, Jacob Dinesen
<jacob_dinesen@get2net.dk> wrote:

>Alt det skal til er den seneste driver.
>
>http://www.matrox.com/mga/edhreg/driver_choice.cfm?choice=w2k_551.cfm

Jamen, jeg takker for de gode svar....jeg havde ikke en ide om at det
var fikset, da jeg lige havde læst hos Anandtech at det er var
irriterende at dual kortende endnu ikke kunne gøre dette under Windows
2000, men jeg er da såre tilfreds med jeres svar, og vil straks hente
den driver

Har i ellers gode erfaringer med "E-Dual Head" på G450 kortet?

Hilsen Bjørn