Salem
Fra : Thomas

Dato : 02-06-03 08:05

Er der nogen, der har hørt den nye danske gruppe Salem?

Hørte deres nummer "Jerusalem" i radioen den anden dag.

Det er både majestætisk og flot musik.

VH

Thomas

Fra : ND

Dato : 02-06-03 11:53

"Thomas" skrev:
> Er der nogen, der har hørt den nye danske gruppe Salem?

Ja, det er rigtig fedt!

Forsangeren i Salem er Mikkel Risbjerg, som før var i front for Tom Jones
Experience.
I øvrigt er der også et nummer med Salem (Boomerangbaby) på soundtracket til
En kort en lang, så helt ny er gruppen ikke...

vh
Niels

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 02-06-03 11:59

"ND" <dk_niels@hotmail.com> wrote in message news:bbfabl$9ed$1@sunsite.dk...
> [...]
til
> En kort en lang, så helt ny er gruppen ikke...

Den nye skive er da vist deres anden? Jeg mindes at have læst en særdeles
positiv anmeldelse af den nye cd i Inf. for nogle måneder siden, hvor
anmelderes brokkede sig over, at den første blev overset på det
skammeligste.

/Nikolaj