Pige der leger med colaflaske
Fra : Thomas

Dato : 02-06-03 07:51

Jeg så en gang en hjemmeside, hvor en ung pige "legede" med en
colaflaske, og blandt andet stoppede den der op, hvor solen aldrig
skinner.

Jeg kan desværre ikke finde siden mere.

Er der mon nogen, der kan hjælpe?

VH

Thomas

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-06-03 09:21

th63@ofir.dk (Thomas) writes:

> Jeg så en gang en hjemmeside, hvor en ung pige "legede" med en
> colaflaske, og blandt andet stoppede den der op, hvor solen aldrig
> [...]

Det kan ikke tage mange sekunder på Googles Image Search at finde en
tilsvarende side.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Paul

Dato : 02-06-03 10:37

Trine Kornum Christiansen skrev i meddelelsen ...

>Det kan ikke tage mange sekunder på Googles Image Search at finde en
>tilsvarende side.

Google censurerer "offensive" sider - sider med anstødeligt indhold. Det er
en af grundene til du ikke kan finde særlig mange billeder, som viser
nogetsomhelst, der bare antyder seksuelle handlinger.

Fra : JS

Dato : 02-06-03 10:31

> Det kan ikke tage mange sekunder på Googles Image Search at finde en
> tilsvarende side.

Prøv...

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-06-03 10:35

"Paul" <nonewhatsoever@dontbother.com> writes:

> Google censurerer "offensive" sider - sider med anstødeligt indhold. Det er
> en af grundene til du ikke kan finde særlig mange billeder, som viser
> nogetsomhelst, der bare antyder seksuelle handlinger.

Du kan selv indstille om du ønsker at have safe search slået til eller
fra. Hvis du slår det fra, så synes jeg nok man kan finde noget der

Fra : Paul

Dato : 02-06-03 10:51

> [...]
>
>Du kan selv indstille om du ønsker at have safe search slået til eller
>fra. Hvis du slår det fra, så synes jeg nok man kan finde noget der

Safe Search?!
Det har jeg aldrig brugt.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-06-03 10:41

"JS" <JS_443@hotmail.com> writes:

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv...

http://www.j-place.com/videos/jsolo/jsolo.html
http://users.skynet.be/fa302830/kater1.html
http://www.littleteengallery.com/movie/index7.html

Jeg må indrømme, at jeg ikke gad se grundigt efter om det nu også var
colaflasker.

Fra : Paul

Dato : 02-06-03 11:02

> [...]
>http://www.littleteengallery.com/movie/index7.html
>
>Jeg må indrømme, at jeg ikke gad se grundigt efter om det nu også var

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&q=girl+bottle+sex

http://images.google.com/images?sourceid=navclient&hl=da&q=girl+bottle+sex

Billeder med sexhandlinger bliver helt klart filtreret fra.

Iøvrigt, hvis man besøger en af de forskellige "adult" websites skal man
være forberedt på lidt af hvert - pop-up's, et hav af cookies samt spyware
(lede cookies, som ikke lader sig slette fra din computers cache. De sladrer
om dine vaner på nettet).

Bare en smule information, har ikke noget specifikt at gøre med dig Trine.

Fra : Paul

Dato : 02-06-03 11:13

Paul skrev i meddelelsen ...

> [...]
>om dine vaner på nettet).
>
>Bare en smule information, har ikke noget specifikt at gøre med dig Trine.

Var lige inde og kigge på den første side, der bliver linket til fra Google
søgningen over flaskepiger...
Hvis ikke man har cookies aktiveret, så kan man ligeså godt opgive at se
noget, ingen billeder... kun "pizza boxes" (rødt kryds i kvadratisk kasse).
Samtidig, så får man en repeat pop-up når man lukker vinduet, hvis man ikke
har slået javascript fra - og selvom man som jeg har slået javascript fra,
ja så får man lige en afskedspop-up.

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 02-06-03 11:36

>Iøvrigt, hvis man besøger en af de
>forskellige "adult" websites skal man
>være forberedt på lidt af hvert -
>spyware

Det kan du så fjerne med et program som hedder ad-aware.
Men man skal dog passe på ikke at give programmet lov til at
fjerne alt muligt fordi det resulterede i at min windows gik i udu.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-06-03 10:46

> er

> Safe Search?!
> Det har jeg aldrig brugt.

Det er sat til som standart, så f.eks. børn ikke lige pludselig sidder
med en stor pik op i ansigtet, når de leder efter et billede af Dick
Cheney.

Når du har søgt på Image Search en enkelt gang, kan du se et link lige
under indtastningsfeltet. Der står noget med SafeSearch. Hvis du
klikker på det link, bliver du ført til en side, hvor der næsten
nederst i en stor blå firkant er tre valgmuligheder, hvor du som den
sidste kan vælge, at resultaterne ikke skal filtreres.

Fra : Paul

Dato : 02-06-03 11:06

> [...]
>nederst i en stor blå firkant er tre valgmuligheder, hvor du som den
>sidste kan vælge, at resultaterne ikke skal filtreres.

Aha! Tak for oplysningen. Var lige inde og stille på mine Google bar
preferencer, det gav nu ikke det store resultat. Ingen flaskepiger...

Fra : Thomas

Dato : 15-06-03 15:18

> Aha! Tak for oplysningen. Var lige inde og stille på mine Google bar
> preferencer, det gav nu ikke det store resultat. Ingen flaskepiger...

Det var dejligt at lære det om Safe Search og hvordan det kobles fra.
Det har jeg aldrig vidst.

I øvrigt har jeg nu fundet en hjemmeside, hvor colapigen putter
flasken op hvor solen aldrig skinner. Det er desværre en
betalingsside, så jeg kan ikke komme videre.

Da jeg så billederne første gang, var det en gratis side.

Eventuelt interesserede kan se på www.privatfoto.dk under linket
"Ustyrlige teens".

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 17-06-03 12:35

..

> Det er sat til som standart, så f.eks. børn ikke lige pludselig sidder
> med en stor pik op i ansigtet, når de leder efter et billede af Dick
> Cheney.

Jeg har læst din sætning mange gange i de seneste dage, og har
smågrinet af den hver gang.

Men reelt set, er det nok de færreste børn, der overhovedet ved hvem
Dick Cheney er.

VH

Thomas

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-06-03 10:56

"Paul" <nonewhatsoever@dontbother.com> writes:

> Aha! Tak for oplysningen. Var lige inde og stille på mine Google bar
> preferencer, det gav nu ikke det store resultat. Ingen flaskepiger...

Prøv med søgeordene "pussy" og "bottle", eller "bottle" og
"masturbation".

Fra : Paul

Dato : 02-06-03 11:16

Trine Kornum Christiansen skrev i meddelelsen ...

>Prøv med søgeordene "pussy" og "bottle", eller "bottle" og
>"masturbation".

http://images.google.com/images?q=girl+bottle+pussy&svnum=20&hl=da&lr=&ie=UT
F-8&safe=off&filter=0

Det er godt nok et sløvt resultat. Ingen resultater under masturbation.

Fra : N/A

Dato : 02-06-03 10:51

Fra : N/A

Dato : 02-06-03 11:06

Fra : N/A

Dato : 02-06-03 11:16

Fra : N/A

Dato : 02-06-03 11:02

Fra : PerX ...

Dato : 02-06-03 12:15

In article <a6b0eee6.0306012251.1fca2f30@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...
> Jeg så en gang en hjemmeside, hvor en ung pige "legede" med en
> colaflaske, og blandt andet stoppede den der op, hvor solen aldrig
> [...]

Hm... hvad er det efter hånden, 10-15 gang du har stillet mere eller
mindre besynderlige spørgsmål til gruppe? ...

Fra : Thomas

Dato : 02-06-03 18:57

> Hm... hvad er det efter hånden, 10-15 gang du har stillet mere eller
> mindre besynderlige spørgsmål til gruppe? ...

Med al respekt, så synes jeg da ikke at mine spørgsmål er mere mærkelige end dine.

VH

Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 03-06-03 00:16

In article <a6b0eee6.0306020957.5c7320b7@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...

> Med al respekt, så synes jeg da ikke at mine spørgsmål er mere mærkelige end dine.

LOL - ok så.