Geile Schnecken?
Fra : Paul

Dato : 01-06-03 22:09

*ehem*

Som ivrig læser af denne USENET-gruppe har det nu godt nok længe undret mig,
hvad disse korte meddelelser skrevet på tysk egentlig tilbyder.
Der står som regel "geile schnecken" i den første linie i teksten, og så er
det jeg lige vil spørge hvad ophidsede snegle har med seksualitet at gøre?

Er der tale om dræbersnegle, der opfører dødsdansen på en glohed pande med
smeltet smør til op over slimsporet? Ja, jeg spørger bare?
Eller, er det monstro et tysk scoretrick: "Na, schatzi, möchtest du geile
Schnecken?", en alternativ måde at invitere i byen på?

Der må for fanden da være nogen som kan forklare mig noget om dette for mig
ukendte begreb?

Fra : pingeling

Dato : 02-06-03 22:05

On Sun, 01 Jun 2003 23:08:45 +0200, Paul wrote:

> [...]
> Schnecken?", en alternativ måde at invitere i byen på?
>
> Der må for fanden da være nogen som kan forklare mig noget om dette for mig

.... du foretrækker måske "liderlige sild" i stedet for?
Vi er squ da selv ikke en skid bedre.

p.

Fra : Paul

Dato : 02-06-03 22:41

pingeling skrev i meddelelsen ...

>... du foretrækker måske "liderlige sild" i stedet for?
>Vi er squ da selv ikke en skid bedre.
>
>p.

Det skulle da lige være bidesild.

Fra : Per Moreau

Dato : 02-06-03 17:28

> Der må for fanden da være nogen som kan forklare mig noget om dette for
mig
> ukendte begreb?

Geile Schneken er bare et tysk slang for kvinder der nemt kan give
en fyr stivert bare han kigger på dem, og det så om de er fuldt
påklædt.

Fra : Paul

Dato : 03-06-03 22:00

Per Moreau skrev i meddelelsen ...
>mig
>>

>Geile Schneken er bare et tysk slang for kvinder der nemt kan give
>en fyr stivert bare han kigger på dem, og det så om de er fuldt
>påklædt.

*hehehe* Så gik der en rotte i fælden...