Musikfiler
Fra : steffen martin

Dato : 01-06-03 20:51

Hej alle sammen,

Jeg skal have gang i en hp for en musiker og selvfølgelig skal
der ligge nogle af hans sange på siden. Men jeg er lidt i tvivl
om hvor jeg starter. Designmæssigt er jeg okay, men hvordan skal
jeg forholde mig kodemæssigt til lyd-filer. Der skulle gerne være
links til sangene og de skal ikke spille når man kommer ind på
siden [det hader jeg]. Er der nogle websider der har gode råd
eller er I bare så fantastiske at I ved nøjagtigt hvordan jeg gør
:) ?
Helst ikke asp og lign. Siden bliver lavet i Frontpage,

vh
Steffen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-06-03 21:41

steffen martin <steffenmartin@hotmail.com> skrev :

> Der skulle gerne være
>links til sangene og de skal ikke spille når man kommer ind på
>siden [det hader jeg].

Importer dem i FP i en valgt mappe og link til dem, som du linker
til en anden side.
--
Knud

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 01-06-03 23:52

steffen martin <steffenmartin@hotmail.com> writes:

> [...]
> siden [det hader jeg]. Er der nogle websider der har gode råd
> eller er I bare så fantastiske at I ved nøjagtigt hvordan jeg gør

Lav ganske almindelige links til dem:
Så bestemmer browseren hvad den vil gøre ved filen, og man kan
altid gemme den ved at vælge "save target as ...".

/L