Du bliver kvik af at spille
Fra : Søren

Dato : 01-06-03 19:34

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 20:05

"Søren" <Nospam@Hotskod.com> skrev i en meddelelse
news:8GrCa.23561$YZ6.1165043@news010.worldonline.dk...
> http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=140529

Det ved alle vi inkarnerede spillere selvfølgelig i forvejen , men god
læsning for alle andre ))

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-06-03 20:28

In article <8GrCa.23561$YZ6.1165043@news010.worldonline.dk>, Søren wrote:
> http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=left&aid=140529

Billedet viser en der spiller Warcraft 3. Er det et af disse actionspil?
Eller kan man som sædvanlig kun stole på max halvdelen af hvad man ser i
BT ?

Fra : Simon Nejmann

Dato : 01-06-03 20:38

On Sun, 1 Jun 2003 19:28:22 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

>Billedet viser en der spiller Warcraft 3. Er det et af disse actionspil?
>Eller kan man som sædvanlig kun stole på max halvdelen af hvad man ser i
>BT ?

Der fulgte sikkert ikke billeder af spillende børn med i artiklen fra
undersøgelsen, og BT vil nok hellere hive et tilfældigt billede af
nogle computerspillende børn op af arkivet, end at vise en graf over
reaktionstider før og nu...

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 21:42

"Simon Nejmann" <snejmann@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> undersøgelsen, og BT vil nok hellere hive et tilfældigt billede af
> nogle computerspillende børn op af arkivet, end at vise en graf over

Det var også min tanke, det er bare et tilfældigt billede.