mousewheel virker ikke i vice city
Fra : Pia Møller

Dato : 01-06-03 18:08

Hej
Mit musehjul virker ikke i Vice City men ellers virker det perfekt andre
steder. Lidt irriterende når man skal skift våben. Min mus er logitech
mx700.
Er der nogen af jer kloge som kender løsningen på dette problem?
Hej
Pia

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 18:23

"Pia Møller" <piamoller@nospamstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Mit musehjul virker ikke i Vice City men ellers virker det perfekt andre
> steder. Lidt irriterende når man skal skift våben. Min mus er logitech
> mx700.

Kører du med den sidste nye Logitech driver? Logitech har været længe om at
rette det irriterende problem.

Fra : Jan S Frederiksen

Dato : 01-06-03 18:51

Hej
Logitech har også lave et lille hjælpe "program/pacth
Den virker du kan finde den på deres hj.side
Det hedder mwadvanced_enu.exe og fylder 140 KB

MVH
JAN

Fra : Pia Møller

Dato : 02-06-03 20:58

Hej tak for hjælpen nu virker det perfekt
MVH Pia

Fra : Nanna

Dato : 04-06-03 11:51

> [...]
> mx700.
> Er der nogen af jer kloge som kender løsningen på dette problem?

Lidt OT - men, godt at se at der er flere piger der spiller Vice!

Nanna