GPRS hos Telmore - Opsætning
Fra : TheHooligan

Dato : 01-06-03 16:14

Hej Gruppe

Jeg kan ikke få min 7650 sat op til at bruge GPRS - på trods af at det er d.
1/6-03! Er jeg mon for tidligt ude?

Hvad med gateway-navn, brugernavn, password og alt det der? Vil Telmore
udkomme med en guide til hvilke instillinger som er nødvendige at ændre for
at kunne bruge deres GPRS?

/ TheHooligan

Fra : søren poulsen

Dato : 01-06-03 16:24

"TheHooligan" <nospam@hooligan.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Jeg kan ikke få min 7650 sat op til at bruge GPRS - på trods af at det er
d.
> 1/6-03! Er jeg mon for tidligt ude?
tror jeg du er følgende er sakset fra www.telmore.dk
"TELMOREs kunder kan se frem til effektiv og hurtig dataforbindelse og
spændende MMS-funktioner, når selskabet 1. juli lancerer GPRS og MMS. Begge
dele er gratis i en introduktionsperiode på tre måneder. "

bemærk datoen

--
Mvh. Søren Poulsen
smeden36@mail.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-06-03 16:45

søren poulsen skrev bl.a.:
> [...]
> dataforbindelse og spændende MMS-funktioner, når selskabet 1.
> juli lancerer GPRS og MMS. Begge dele er gratis i en

Og hvad så med os andre der ikke har sådan en smart telefon der
kan bruge GPRS og MMS. Får vi rabat på samtaler eller gratis sms
i den periode?

Jeg har en Nokia 3210 som dækker mit behov. Jeg har heller ikke
råd til at bruge en mindre formue på en ny telefon lige nu.
Jeg tror vi er mange der er i samme situation som mig.

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 01-06-03 17:39

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> wrote in message
> søren poulsen skrev bl.a.:
> Og hvad så med os andre der ikke har sådan en smart telefon der
> kan bruge GPRS og MMS. Får vi rabat på samtaler eller gratis sms
> i den periode?

Aj, det mener du ikke alvorligt vel... Mener du at fordi alle ikke har
en telefon der kan understøtte nye tkenik, så bør selskabet ikke lancere
denne, eller kompensere de personer, der ikke vil bruge den nye teknik
???

Den er sku for langt ude, Lars..

--
MVH Kenneth Egholm

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-06-03 19:42

Kenneth Egholm skrev bl.a.:
> [...]
> ikke har en telefon der kan understøtte nye tkenik, så bør
> selskabet ikke lancere denne, eller kompensere de personer,
Telmore skal da tilbyde den nye teknik som alle de andre.

> Den er sku for langt ude, Lars..
Ja måske har jeg fået solstik. Jeg håbe bare jeg kunne få lidt
rabat. LOL

/Lars
--
Mød SHU BI DUA til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Carina

Dato : 01-06-03 17:47

Lars Raaby wrote:

> Og hvad så med os andre der ikke har sådan en smart telefon der
> kan bruge GPRS og MMS. Får vi rabat på samtaler eller gratis sms
> i den periode?
>
> Jeg har en Nokia 3210 som dækker mit behov.

Hvis den dækker dit behov, så har du jo ikke brug for GRPS.

Brokker du dig også når Brugsen har tilbud på det kød du ikke kan li'? Og
vil have det kød du spiser til samme pris? Eller når Idémøbler har en sofa
på udsalg, som du ikke skal bruge?

> Jeg tror vi er mange der er i samme situation som mig.

Sikkert, men forhåbentlig ikke lige så mange som dig der er lige så smålige!

Carina, off-topic, jeg ved det, men jeg blev lige så harm

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-06-03 19:45

Carina skrev bl.a.:

> [...]
> kan li'? Og vil have det kød du spiser til samme pris? Eller
> når Idémøbler har en sofa på udsalg, som du ikke skal bruge?

Det kan da ikke det samme.

> Sikkert, men forhåbentlig ikke lige så mange som dig der er
> lige så smålige!
Rolig nu. Jeg håbe da bare jeg kunne få lidt rabat. LOL

> Carina, off-topic, jeg ved det, men jeg blev lige så harm
Ja du har vist fået solstik.

--
Med venlig hilsen / Lars Raaby
Unix, MS-DOS, and Windows

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 01-06-03 17:58

On Sun, 1 Jun 2003 17:44:46 +0200, "Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk>
wrote:

>Og hvad så med os andre der ikke har sådan en smart telefon der
>kan bruge GPRS og MMS. Får vi rabat på samtaler eller gratis sms
>i den periode?

Jeg har ingen bil, men benzinen sat ned. Tror du jeg kan få rabat på
rugbrød ved Statoil fordi benzinen er sat ned?

--
Michael Pilgaard,
Aalborg

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-06-03 19:48

Michael Pilgaard skrev bl.a.:

> Jeg har ingen bil, men benzinen sat ned. Tror du jeg kan få
> rabat på rugbrød ved Statoil fordi benzinen er sat ned?
Det er vist ikke det samme.

/Lars
--
Mød C21 til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : Brian Tingholm

Dato : 01-06-03 20:12

> Det er vist ikke det samme.
> /Lars

Hvorfor ikke ?? de giver et tilbud på noget du ikke kan bruge, og så
forventer du at de skal give dig tilbud på noget du KAN bruge ... !

imho: tumpe !!

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Lars Raaby

Dato : 02-06-03 19:30

Brian Tingholm skrev bl.a.:
> imho: tumpe !!

Sikke da et sprog brug. Det kan da ikke passe at fordi jeg
skriver min mening at jeg så skal blive svinet til på den måde.
Jeg kunne da godt se at da jeg havde skrevet mit indlæg var jeg
på tynd is men lige frem at blive svinet til det syntes jeg er
for groft.

FUT:dk.snak.mudderkastning

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 01-06-03 20:47

On Sun, 1 Jun 2003 20:47:52 +0200, "Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk>
wrote:

>Det er vist ikke det samme.

Det kaldes en parabel. Den skulle gøre det lettere at forstå, hvilket
tydeligvis ikke lykkedes.

Fra : Søren

Dato : 01-06-03 17:58

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> råd til at bruge en mindre formue på en ny telefon lige nu.
> Jeg tror vi er mange der er i samme situation som mig.

Det er jo dig selv der har valgt at være nærig og ikke vil bruge GPRS og
MMS.

Venligst

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-06-03 19:54

Søren skrev bl.a.:
> "Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo dig selv der har valgt at være nærig og ikke vil
> bruge GPRS og MMS.

Ja for jeg mener ikke at have behov for at gå på nettet med min
telefon eller sende billede beskeder.

/Lars
--
Mød PS 12 til
Rødkjærsbro Open Air

Fra : MaRk

Dato : 01-06-03 20:43

Hej

> [...]
> råd til at bruge en mindre formue på en ny telefon lige nu.
> Jeg tror vi er mange der er i samme situation som mig.

Det der kan du vel ikke mene seriøst??
De eksempler de andre er kommet med er nøjagtig samme problem stilling.
Derfor vil det være spil af tid og båndbredde hvis jeg kom med endnu et
eksempel.

Mvh
Mark
Hvis fon ikke understøtter MMS men gprs, kræver dog ikke at ha gprs gratis 6
måneder fordi jeg ikke ka bruge mms!

Fra : Jochke

Dato : 02-06-03 00:03

MaRk wrote:

> Det der kan du vel ikke mene seriøst??

Rolig nu. Jeg tror ikke han mente det seriøst. Han skrev jo trods alt han
havde fået solstik, så manden er undskyldt. :D

--
/Jochke
---------------------

Fra : MaRk

Dato : 02-06-03 07:09

> Rolig nu. Jeg tror ikke han mente det seriøst. Han skrev jo trods alt han
> havde fået solstik, så manden er undskyldt. :D

Det må man da ikke håbe, men han siger:
"Ja du har vist fået solstik." og "det er ikke det samme" til de der
paraleler....

Mvh
Mark

Fra : Lars Raaby

Dato : 02-06-03 19:33

MaRk skrev bl.a.:

> Det må man da ikke håbe, men han siger:
> "Ja du har vist fået solstik." og "det er ikke det samme" til
> de der paraleler....
>
> Mvh
> Mark

Tag nu lige mit indlæg med lidt humor. Jeg kan da godt se at min
indlæg ikke holder i byretten

--
/Lars

- nogen burde lave en FAQ/OSS

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 02-06-03 19:48

On Mon, 2 Jun 2003 20:32:44 +0200, "Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dk>
wrote:

>Tag nu lige mit indlæg med lidt humor. Jeg kan da godt se at min
>indlæg ikke holder i byretten

He he, så må vi jo håbe sommeren ikke bliver alt for varm i år ; - )

FUT: dk.snak.off-topic

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 02-06-03 20:24

"søren poulsen" <smeden36FJERNDETTE@mail.dk> wrote in message
-SNIP-

> [...]
Begge
> dele er gratis i en introduktionsperiode på tre måneder. "

Betyder det så, at man bare kan gå for vildt på nettet med sin bærbare
computer gratis eller hvordan skal det forstås? Det må det da betyde....
Syntes bare det lyder lidt vildt... Hvad med sms via GPRS (håber ikke det er
besvaret tidligere... Har ikke lige fulgt helt med på det sidste her i
gruppen og har lidt kludder i at se de nye indlæg, fordi jeg kom til at
markere en masse som læste...)

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Dennis Enøe

Dato : 02-06-03 23:30

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in message
> Hvad med sms via GPRS

Koster penge.

Dennis

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 01-06-03 16:22

Er det ikke først d. 1/7 de starter på GPRS, men hvis du vil være i god
tid...

Fra : TheHooligan

Dato : 02-06-03 08:46

Hej Gruppe

Det var ellers noget af en debat jeg fik sat i gang her!

Jeg troede faktisk at jeg nåede at stoppe posteringen af dette indlæg ved at
slette det fra min udbakke, men det mislykkedes vist må jeg nok konstatere!

Jeg blev selv opmærksom på at jeg havde taget fejl af Juni-Juli lige efter
jeg havde trykket send, så jeg takker for alle de kreative svar, og beklager
fejltagelsen

Bortset fra det, så går jeg ud fra at vi i stil med TDC's opsætning-via-sms
side vil finde tilsvarende hos Telmore når den tid kommer... Eller at man
lige som med WAP kan benytte TDC's settings

Vi ses - TheHooligan

Fra : Frank

Dato : 01-06-03 16:28

On Sun, 1 Jun 2003 17:13:58 +0200, "TheHooligan" <nospam@hooligan.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke få min 7650 sat op til at bruge GPRS - på trods af at det er d.
>1/6-03! Er jeg mon for tidligt ude?

Ja...det er først den 1.7 -2003 hvor Telmore vil tilbyde GPRS.

Hilsen
Frank W.