Colin Mcrea 3, hvornår?
Fra : Vega

Dato : 01-06-03 15:29

Se emne.

Mvh. Vega.

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 15:40

Kender ikke rigtigt datoen, men foreløbig kan du da downloade en demo. Bl.a.
her:

http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=cmcrae3

Fylder 119MB.

Fra : Vega

Dato : 01-06-03 18:36

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kender ikke rigtigt datoen, men foreløbig kan du da downloade en demo.
> [...]

Det har jeg skam gjort

Mvh. Vega.

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 18:53

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg skam gjort

Oki doke. Hvad synes du? Jeg regner også med at købe det. Tid til at støve
rat og pedaler af og få det til at funke igen.

Fra : Vega

Dato : 01-06-03 19:04

> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Oki doke. Hvad synes du? Jeg regner også med at købe det. Tid til at støve
> rat og pedaler af og få det til at funke igen.

Det er ret fedt, gode detaljer og realisme også. Ja så skal Force Feedback
rattet støves af.

Mvh. Vega.

Fra : Henrik

Dato : 01-06-03 15:44

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote in message
> Se emne.

se deres webside

Fra : Nic

Dato : 01-06-03 17:19
Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 01-06-03 20:18

Mener at have set at det kommer 28. Juni..... Men om det også er den danske
release-dato ved jeg ikke

/Rasmus

Fra : Sven

Dato : 01-06-03 21:14

Lige inden I farer ud og bruger jeres penge ... prøv at se, hvor mange
utilfredse brugere der er af denne demo (mig selv incl)
http://62.25.99.121/forum/showthread.php?s=&threadid=20861

Der er alt for mange fejl i denne demo

Sven

Fra : Henrik

Dato : 01-06-03 21:30

"Sven" <chanelle4@get2net.dk> wrote in message
> Lige inden I farer ud og bruger jeres penge ... prøv at se, hvor mange
> utilfredse brugere der er af denne demo (mig selv incl)
> [...]
Der står også at demo'en kun repræsenterer 95% af det rigtige spil, så det
kan være de retter de sidste 5% inden det kommer ud

Mvh
Henrik

Fra : Sven

Dato : 01-06-03 22:00

> Der står også at demo'en kun repræsenterer 95% af det rigtige spil, så det
> kan være de retter de sidste 5% inden det kommer ud
>
> Mvh
> Henrik

Hehe, efter antallet af "brokkehoveder" ser det vist ud til, at det kun er
5% færdigt og 95% der mangler

Bortset fra det, så synes jeg vi har hørt den sang lidt for tit fra
spiludviklerne. CMR3 bliver vist desværre bare en konsol-konversion, og ikke
et PC-udviklet spil, hvilket går ud over menu'er og, endnu vigtigere, over
kontrollen, dvs rat eller joystick.

Sven

Fra : Henrik

Dato : 01-06-03 22:55

> Hehe, efter antallet af "brokkehoveder" ser det vist ud til, at det kun er
> 5% færdigt og 95% der mangler

Jeg synes nu det de brokker sig over er at de ikke kan få spillet til at
virke, det er som regel mere fejl 40 end det er spil-producentens skyld.

Mvh
Henrik