"webbiks" <webbiks.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:3ede02a2$0$48910$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Dan" skrev d. 01-06-03 15:15 dette indlæg :
> > Se den her!
> >
http://checkit.nicgallery.dk
>
> Jeg er indehaver af virksomheden webbiks. Jeg kan oplyse der ikke er
> begrundelse for bekymring, pgl. der har skrevet de anklagelser på sin
> hjemmeside har fået sine penge retur. pgl. Har åbenbart været meget
> utålmodig, og har derfor hastigt bedømt min virksomhed for bedrageri,
> selv om der intet bevis er for det.
>
> Det er blot en useriøs kunde, som ikke er tilfreds med den behandling
> han har fået, selv om han aldrig er blevet nægtet pengene retur, og
> efter en computerfejl, fik han også pengene tilbage hurtigt. Efter blot
> nogle dage da han havde annulleret ordren fik jeg brev fra
> forbrugerstyrelsen hvor pgl. direkte går imod min handelsbetingelser, og
> anklager mig for bedrageri da varen han bestilte var udgået (der står
> enda at man skal tage forbehold for udgået varer i min
> handelsbetingelser).
>
> Alt i alt så er pgl. anklagelser MEGET useriøse, og begrunder i at han
> har måtte vente nogle dage på at få pengene retur. Jeg ville ikke drage
> en konklusion ud af pgl. udtagelser, da ingen af hans anklagelser er
> korrekte. Desværre blot en utilfreds kunde, der kan lide at svine min
> virksomheds navn så vel som mit eget navn til. Uden nogen beviser.
>
> Jeg beder derfor alle blot at se bort fra pgl. Beskyldninger, sure
> kunder falder man desværre ind i i min branche.
>
> --
> Leveret af:
>
http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>