PAS PÅ WEBBIKS.dk
Fra : Dan

Dato : 01-06-03 15:15

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 01-06-03 17:46

Shit da osse, det er godt nok ærgeligt. Jeg har hørt om nogle tidligere der
har bestilt noget uden at få det...men de fik godt nok pengene tilbage,
efter de havede brokket sig pr. telefon/mail/aalm. post mv.

Fra : webbiks

Dato : 04-06-03 15:28

"Dan" skrev d. 01-06-03 15:15 dette indlæg :
> Se den her!
> http://checkit.nicgallery.dk

Jeg er indehaver af virksomheden webbiks. Jeg kan oplyse der ikke er
begrundelse for bekymring, pgl. der har skrevet de anklagelser på sin
hjemmeside har fået sine penge retur. pgl. Har åbenbart været meget
utålmodig, og har derfor hastigt bedømt min virksomhed for bedrageri,
selv om der intet bevis er for det.

Det er blot en useriøs kunde, som ikke er tilfreds med den behandling
han har fået, selv om han aldrig er blevet nægtet pengene retur, og
efter en computerfejl, fik han også pengene tilbage hurtigt. Efter blot
nogle dage da han havde annulleret ordren fik jeg brev fra
forbrugerstyrelsen hvor pgl. direkte går imod min handelsbetingelser, og
anklager mig for bedrageri da varen han bestilte var udgået (der står
enda at man skal tage forbehold for udgået varer i min
handelsbetingelser).

Alt i alt så er pgl. anklagelser MEGET useriøse, og begrunder i at han
har måtte vente nogle dage på at få pengene retur. Jeg ville ikke drage
en konklusion ud af pgl. udtagelser, da ingen af hans anklagelser er
korrekte. Desværre blot en utilfreds kunde, der kan lide at svine min
virksomheds navn så vel som mit eget navn til. Uden nogen beviser.

Jeg beder derfor alle blot at se bort fra pgl. Beskyldninger, sure
kunder falder man desværre ind i i min branche.

http://www.kandu.dk/

Fra : Sorensen

Dato : 10-06-03 18:50