Også et yes!!!:-)
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 01-06-03 15:02

Jeg sidder her med et fjoget grin som kun katteslaver kan forstå. Freya og
Devi har den sidste halve time leget en kombination af fræs og menneske-tik.
Først Freya efter Devi - fanget, og så Devi efter Freya - fanget. De har
væltet alt på deres vej, lejligheden ligner Jerusalems ødelæggelse, men nøj
hvor har det altså været en fryd at iagttage. Der kom et par anspændte
øjeblikke når en af dem blev fanget i et hjørne med lidt hvæsen som følge,
men der gik ikke længe før legen var igang igen. Gizmo gemte sig i
kattekurven bag min lænestol for at undgå at blive indblandet i ræseriet.

Og man må sige at de fik varmen - fatter ikke at de holdt ud så længe,
lejligheden føles i forvejen som en halvvarm bageovn, så lige nu sover begge
to. Devi ligger i køkkenvinduet og Freya på gulvet på badeværelset (hun er
den mest fornuftige - hun har opdaget lejlighedens eneste kolde plet) og
Gizmo, ja han har bevæget sig hen under min stol hvor han ligger med
næsespidsen i en solstråle.

Jeg var lige nødt til at dele dagens 12'er med jer - en lille
solstrålehistorie i det i forvejen ganske udmærkede vejr. Her kan
rapporteres ingen problemer, fred og fordragelighed.

Håber I andre nyder den nys ankomne sommer, tobenede såvel som firbenede.

Hilsen Tina, Gizmo, Freya og Devi (der alle har det varmt )

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Jette

Dato : 01-06-03 18:30

"Tina Susanne Johansson" skrev:
> Jeg var lige nødt til at dele dagens 12'er med jer - en lille
> solstrålehistorie i det i forvejen ganske udmærkede vejr. Her kan
> rapporteres ingen problemer, fred og fordragelighed.

Det var en dejlig historie... og som du skriver, er det en glæde alle
herinde kan sætte sig ind i. Herhjemme stopper al menneskelig aktivitet også
når "drengene" leger Det er simpelthen bare herligt at se på.

Jeg kan også rapportere om fred og fordragelighed.... Batman og Robin ligger
lige nu på spisebordet og nyder den lette brise, der kommer ind ad vinduet.
Jeg har i år været kreativ med dobbeltklæbende tæppetape og insektnet... det
er ikke kønt, men det virker (i hvert fald indtil én af dem finder ud af at
sætte klør ti i insektnettet og lægge vægten i, *S*)

Mvh. Jette