Samantha Fox Strip Poker
Fra : Thomas

Dato : 01-06-03 14:54

Fra min tidlige ungdom kan jeg huske, at man kunne få et computerspil
med Samantha Fox, hvor man kunne spille Strip Poker med hende.

Jeg vil meget gerne købe sådan et spil, hvis der er nogen, der skulle
ligge inde med et.

VH

Thomas

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 01-06-03 15:10

Thomas wrote:

> Fra min tidlige ungdom kan jeg huske, at man kunne få et computerspil
> med Samantha Fox, hvor man kunne spille Strip Poker med hende.

Øh, var det ikke et Commodore-64/Spectrum spil?
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 01-06-03 17:40

"> >
> Øh, var det ikke et Commodore-64/Spectrum spil?
> --
.. Hej Thomas!
Jo det var det jeg har det selv.

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-06-03 15:24

th63@ofir.dk (Thomas) skrev :

>Jeg vil meget gerne købe sådan et spil, hvis der er nogen, der skulle
>ligge inde med et.

Kender det ikke, men prøv i en markedsgruppe, i debatgrupperne er
køb/salg uønsket.

Du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk

Men ellers kan du tilsyneladende skaffe det gratis, hvis du
samtidig bruger en passende emulator.
http://www.freenetpages.co.uk/hp/tcworh/rh_sama.htm

Søg evt. selv videre
http://www.google.com/search?q=Samantha+Fox+Strip+Poker
--
Knud

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 01-06-03 21:08

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote:

> [...]
> med Samantha Fox, hvor man kunne spille Strip Poker med hende.
>
> Jeg vil meget gerne købe sådan et spil, hvis der er nogen, der skulle

Du kan hente det gratis:
http://www.freenetpages.co.uk/hp/tcworh/rh_sama.htm

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam058@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar, George Antheil and now also Anders Hejlsberg

Fra : Thomas

Dato : 02-06-03 12:44

> Du kan hente det gratis:
> http://www.freenetpages.co.uk/hp/tcworh/rh_sama.htm

Tak for svaret. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde ud af at
pakke spillet ud efter jeg har downloadet det. Desuden vil jeg gerne
have den oprindelige emballage til spillet.

VH

Thomas

Fra : Leony

Dato : 02-06-03 13:04

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for svaret. Problemet er bare, at jeg ikke kan finde ud af at
> pakke spillet ud efter jeg har downloadet det.

Filen er en zip-fil, som pakkes ud med Winzip:
http://www.winzip.com/

Derefter downloader du emulatoren så din splinternye P4 2,2 GHz kommer
ned på Commodore 64 niveau og så er du klar til at klæde Sam Fox af:
http://www.computerbrains.com/
Under punkterne Information og FAQ kan du finde svar på hvordan
emulartoren bruges.

> Desuden vil jeg gerne
> have den oprindelige emballage til spillet.

Værsgo. Er der noget som et kasettebåndscover:
ftp://ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/games-inlays/s/SamanthaFoxStripPoker.jpg

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 05-06-03 15:04

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hej!
Jeg hentede det og udpakkede med winzip men spillet viste sig ikke på min
computer hvordan kan det være?

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-06-03 16:19

Birgitte Elisabeth Stampe Jensen wrote:
> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hej!
> Jeg hentede det og udpakkede med winzip men spillet viste sig ikke
> på min computer hvordan kan det være?

Det er fordi det er et .d64 diskimage. Du skal køre det i en Commodore
64 emulator.

Det står faktisk højt og tydeligt på siden

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Birgitte Elisabeth S~

Dato : 06-06-03 16:35

> Det er fordi det er et .d64 diskimage. Du skal køre det i en Commodore
> 64 emulator.
>
> Det står faktisk højt og tydeligt på siden

Hej
Sune!
Hvordan får jeg fat i Comodore 64 emulator?

Venlig hilsen

Birgitte

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-06-03 23:44

> Hej Sune!
> Hvordan får jeg fat i Comodore 64 emulator?
>

> Venlig hilsen
>
> Birgitte

Der er linket til hele to af slagsen på den selvsamme side.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?