Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bongotromme-spillende nøgne piger
Fra : Thomas

Dato : 01-06-03 14:49

Jeg søger hjemmesider med billeder af nøgne piger, der spiller på bongotrommer.

Kan nogen hjælpe?

VH

Thomas

Fra : Ole :-\)

Dato : 01-06-03 16:40

Thomas skrev
> Kan nogen hjælpe?

Kan du ikke finde et andet sted at plage med dine pornoønsker? Billeder
findes i *.binaer* *.binais* og på millioner af sites. Gruppen her er ikke
et hælpeforum for dine pornoønsker

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 01-06-03 16:43

In dk.fritid.foto " Ole :-\)" <spam@ads.føj> wrote:
> [...]
> findes i *.binaer* *.binais* og på millioner af sites. Gruppen her er ikke

Hvad har det dog med porno at gøre? Det er da et rimeligt legitimt
ønske, omend det måske er en smule malplaceret at spørge efter billeder
i dk.fritid.foto, uden at specificere deres brug..

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 01-06-03 20:01

Rune B. Broberg wrote:

> Hvad har det dog med porno at gøre? Det er da et rimeligt legitimt
> ønske, omend det måske er en smule malplaceret at spørge efter billeder
> i dk.fritid.foto, uden at specificere deres brug..

Jeg er på linie med Ole, Thomas skal finde sig et andet og mere
passende sted, at poste sine efterlysninger af pornografiske
billeder.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 01-06-03 20:10

Niels Ebbesen PowerBook <niels@niels-ebbesen.net> wrote:

> Jeg er på linie med Ole, Thomas skal finde sig et andet og mere
> passende sted, at poste sine efterlysninger af pornografiske
> billeder.

Jeg synes stadig ikke der er nogen der har fundet ud af at fortælle hvad
det nu har med porno at gøre - men jeg vil da selv foreslå dk.opslag til
den slags ting...

Fra : Tumpen

Dato : 01-06-03 20:13

" Ole " <spam@ads.føj> wrote in message news:bbd6pd$stp$1@sunsite.dk...
> [...]
> findes i *.binaer* *.binais* og på millioner af sites. Gruppen her er ikke

Slap dog af. Hvis manden har et problem vil vi da hjælpe hvis vi kan.
Desuden har vi vist vide grænser for hvad der bliver sagt og spurgt om
herinde.

-Tumpen-

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 01-06-03 20:23

Tumpen wrote:

> Slap dog af. Hvis manden har et problem vil vi da hjælpe hvis vi kan.
> Desuden har vi vist vide grænser for hvad der bliver sagt og spurgt om
> herinde.

Og tumpen ka' så lige ta' og læse denne gruppes fundat på flg.
bagefter kan tumpen så lige forklare os alle sammen, hvor i
fundatsen der står noget om, at denne gruppe kan bruges til

Fra : Kent Klein Jessen

Dato : 01-06-03 21:14

> fundatsen der står noget om, at denne gruppe kan bruges til
> efterlysninger af pornografiske billeder.

Hvis det er det at hun er nøgen der gør det til en porno efterlysning så er
vi vidst rigtigt mange herinde der er pornofotografer. Og se på
Fotokritik.dk. Det ville så blive til en af DK's store porno sider. Hmmmm

Min kæreste bliver ikke vild med at høre at jeg bruger så lang tid på
pornosider dagligt!!

Fra : Brian Jensen

Dato : 01-06-03 22:50

On Sun, 01 Jun 2003 21:23:21 +0200, Niels Ebbesen PowerBook wrote:

> Og tumpen ka' så lige ta' og læse denne gruppes fundat på flg.

For lige at lige at orientere dig om de faktiske forhold:

Tumpen er svjv relativt ny på usenet, og skriver svjv hovedsageligt i
dk.snak
dk.snak fundatsen http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak giver faktisk
ret vide rammer for hvad der kan debateres i gruppen

Til gengæd har dk.snak en OSS http://www.usenet.dk/oss/dk.snak/ hvoraf det
bl.a. fremgår visse emner der ikke er ønskede i gruppen, og at xpostninger
til gruppen frabedes.

Som du vil kunne se af Tumpens headere, benytter han OE som newsreader og
derfor er der rimeligt stor chance for, at han ikke engang var klar over at
indlægget var xpostet til flere grupper.

> bagefter kan tumpen så lige forklare os alle sammen, hvor i
> fundatsen der står noget om, at denne gruppe kan bruges til
> efterlysninger af pornografiske billeder.

Jeg synes hellere at du skulle hjælpe med at forklare Thomas th63@ofir.dk
at xposting skal bruges med omtanke.

Følgene indlæg(trådstart) er alle indsendt af Thomas siden den 22.05, og
næsten alle er xpostede:
dk.forbruger,dk.edb,dk.snak:
dk.fritid.foto,dk.snak:
dk.fritid.foto,dk.snak:
<a6b0eee6.0306010539.50d873eb@posting.google.com>
dk.fritid.foto,dk.kultur,dk.snak:
<a6b0eee6.0305310516.1378c765@posting.google.com>
dk.sport,dk.snak:
<a6b0eee6.0305310505.1c82f2fa@posting.google.com>
dk.kultur.sprog,dk.snak:
<a6b0eee6.0305310503.4c339f19@posting.google.com>
dk.kultur.musik,dk.snak:
<a6b0eee6.0305310500.3b890af3@posting.google.com>
dk.kultur.sprog,dk.kultur,dk.snak:
<a6b0eee6.0305272328.33ba57f0@posting.google.com>
dk.snak:
<a6b0eee6.0305272249.3ea2073e@posting.google.com>
dk.snak,dk.politik:
<a6b0eee6.0305270948.52ea3f6d@posting.google.com>
dk.kultur.mad+drikke,dk.fritid,dk.snak,dk.kultur:
<a6b0eee6.0305230343.63d6f76d@posting.google.com>
dk.politik,dk.kultur.sprog,dk.snak:
<a6b0eee6.0305230036.c074c13@posting.google.com>
dk.snak:
<a6b0eee6.0305220954.791b0a2b@posting.google.com>
dk.fritid.dyr.hund,dk.lokalsamfund.fyn,dk.snak,dk.natur:
<a6b0eee6.0305220044.a891b96@posting.google.com>

Xpost FollowUp To til dk.admin.netikette
--
Mvh.: Brian Jensen - www.briannospam.dk

Fra : Leyna

Dato : 01-06-03 23:03

> [...]

>fundatsen der står noget om, at denne gruppe kan bruges til
>efterlysninger af pornografiske billeder.

Og du kan så lige forklare hvorfor du x-poster dit indlæg, ikk'?
Og fotos er vel fotos. Nøgenfotos er vel også at regne for en
kunstart, eller hvem sætter grænsen for pornografi?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk