ASUS P4P800
Fra : Martin Berentzen

Dato : 01-06-03 12:31

HEJ!

Er der nogen ejere af subj. som kan svare mig på om biosen indeholder en
funktion svarende til Canterwoods PAT? Asus skulle vist være de eneste der
indbygger dette i deres Springdale-kort....

Martin Berentzen... Fjern "NOSPAM" i emailadressen... mange tak...

Fra : Morten L.

Dato : 01-06-03 18:42

"Martin Berentzen" <berentzenNOSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Mvh
>
> Martin Berentzen... Fjern "NOSPAM" i emailadressen... mange tak...

Øhh.. hvad mener du??
P4P800 er et Canterwood kort - eller har jeg misset et eller andet?

Fra : Morten Johansen

Dato : 01-06-03 20:07

On Sun, 1 Jun 2003 19:42:13 +0200, Morten L.
<morten.lyckegaard.nonospam@mail.dk> wrote:

> P4P800 er et Canterwood kort - eller har jeg misset et eller andet?

P4P800 benytter sig af Intels 865PE chipset der også betegnes Springdale.
Canterwood chipsettet hedder 875P.

Hilsen Morten

Fra : Morten L.

Dato : 01-06-03 20:31

"Morten Johansen" <mbj99@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
newsrp3rdwvxseph69@sunsite.dk...

> P4P800 benytter sig af Intels 865PE chipset der også betegnes Springdale.
> Canterwood chipsettet hedder 875P.
>
> Hilsen Morten

Ohhhh.. P4C800 ikke "B" er I875P... SRY...
/Morten

Fra : Svend

Dato : 07-06-03 11:05

"Martin Berentzen" <berentzenNOSPAM@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> funktion svarende til Canterwoods PAT? Asus skulle vist være de eneste der
> indbygger dette i deres Springdale-kort....

Epox, vist også....