Goodby my love
Fra : Rikke & Tomas Sørens~

Dato : 01-06-03 10:36

Hej jeg leder efter et musiknummer (pop) som blev spillet en del på
lokalradioen (radio frede), i hvert fald den jeg lyttede til i slutningen af
80'erne og begyndelsen af 90'erne.

Det var en mand der sang den med meget lys stemme. Jeg er ikke sikker på
hvad temaet for sangen er, men han sang i omkvædet "goodbye my love, it's
over"

Nogen der kan huske den???

Tomas

Fra : preben nielsen

Dato : 01-06-03 10:46

"Rikke & Tomas Sørensen" <tomas-rikke@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:3ed9c913$0$32446$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]

sikker på
> hvad temaet for sangen er, men han sang i omkvædet "goodbye my

Denne ?

http://www.letssingit.com/?http://www.letssingit.com/marty-robbins
-blue-sea-p5bnfvn.html

I så fald tog det 20 sek at finde den via Google...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Rikke & Tomas Sørens~

Dato : 01-06-03 11:57

> Denne ?
>
> http://www.letssingit.com/?http://www.letssingit.com/marty-robbins
> -blue-sea-p5bnfvn.html
>
> I så fald tog det 20 sek at finde den via Google...

Jeg har søgt på google og fandt det samme, men det er ikke den .-(, derfor
håbede jeg nogen kunne huske stykket.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-06-03 12:13

> Jeg har søgt på google og fandt det samme, men det er ikke den .-(, derfor
> håbede jeg nogen kunne huske stykket.

Ved at søge på Goodbye my love har jeg fundet disse.

Long tall Ernie
Red Squares
The Glitter band
The Searchers
Demis Roussos
Tamara Braun

Men der er også Goodbye it's over, som Thomas Helmig sang på " Stupid man "
men den er jo en slat nyere. Så jeg ved ikke om der er nogle af dem der
lyder som det kunne være den rigtige.

M.V.H.....Benny..

Fra : Lars Bernau

Dato : 01-06-03 12:43

In article <3ed9e010$0$32537$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
bfm@tdcadsl.dk says...

> "Rikke & Tomas Sørensen" <tomas-rikke@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Ved at søge på Goodbye my love har jeg fundet disse.

> [...]

Jeg vil gætte på at der er tale om Red Squares. Den er fra 1988, så
årstallet passer fint. Desuden var den også et mindre hit på forskellige
radioer dengang, og blev spillet flittigt.

/Lars

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-06-03 13:02

"Lars Bernau" <bernau@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> årstallet passer fint. Desuden var den også et mindre hit på forskellige
> radioer dengang, og blev spillet flittigt.

Hej Lars

Det ville også umiddelbart være mit gæt, og hvis han havde nævnt, at der
nærmest blev sunget falset, var jeg helt sikker. Ellers ville jeg have
gættet på Demis Roussos, som dog lige er lidt ældre, men den mangler så vidt
jeg husker "it's over"

M.V.H....Benny..

Fra : Rikke & Tomas Sørens~

Dato : 01-06-03 13:17

> Det ville også umiddelbart være mit gæt, og hvis han havde nævnt, at der
> nærmest blev sunget falset, var jeg helt sikker.

Der bliver sunget falset, sorry det kunne jeg have nævnt, så det er nok red
squares... men hvad hedder nummeret?

hedder den goodbye my love????

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-06-03 13:23

> Der bliver sunget falset, sorry det kunne jeg have nævnt, så det er nok
red
> squares... men hvad hedder nummeret?
>
> hedder den goodbye my love????

Hej Rikke & Thomas

Helt præcist ja, jeg har lige sendt et andet indlæg, med nogle plader,
hvorpå den findes, de kan blive brugbare når du skal ud og lede.

M.V.H.....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-06-03 13:20

Til Rikke & Thomas

Hvis Red Squares er den rette, så kan du da få lidt at gå efter.

Red Squares - Back on the road - EMI 7926.372 1989
Den vil sikkert være vanskelig at finde.

Dansk pop galla - Elap 46 606 CD - 1996 Denne er en blandet cd, af dem man
kalder Diverse artister, herpå kalder de sig bare Squares, men den er
sikkert ikke så pokkers svær at finde.

Red Squares - People get ready - Elap 46 519 CD, uvist hvilket årstal den er
udgivet, men den er vist ikke så svær at finde.

Udover disse, er der en CD med dem, som sikkert står i mange af
supermarkederne i serien, Det bedste af det bedste, til 3 cd'er for en hund,
men der ser det ikke ud til nummeret er på, ellers har jeg glemt at skrive
det ind .

Det var lige hvad jeg kunne finde, håber du finder hvad du søger.

M.V.H.....Benny..

Fra : Rikke & Tomas Sørens~

Dato : 01-06-03 15:18

Hej

Jeg fandt selv mere om dem på http://www.julie.gl/Red_Squares.html

Fra : Brutalis

Dato : 01-06-03 11:00

> [...]
> hvad temaet for sangen er, men han sang i omkvædet "goodbye my love, it's

Kan det have været Red Squares

--
Brutalis
ICQ# 243860612

Fra : Kim Jensen

Dato : 03-06-03 11:59

Hvad med Army of Lovers? Kan ik helt huske hvad nummeret hedder...
De har da lavet noget der meget ligner det du søger... men måske jeg
bare er helt hen i vejret...

kim