Laaangsom Ericsson T65
Fra : Jan

Dato : 01-06-03 10:20

Menu-systemet synes at være designet til min mormor på plejehjemmet. Mener tidligere at have set,
hvorledes dette kan ændres (altså ikke min mormor), men kan ikke finde tråden.
Nogen der vil bære over med mig, og give mig svar?

--
MVH Jan

Fra : MaRk

Dato : 01-06-03 10:23

> [...]
tråden.
> Nogen der vil bære over med mig, og give mig svar?

Mon ik bare det er firmware (softwaren) der skal opdateres??

Det kan du få gjort hos teleservice mener jeg de hedder.

Mvh
Mark

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-06-03 11:45

"Jan" <jrsimons@adr.dk> skrev i melding
> [...]
tråden.
> Nogen der vil bære over med mig, og give mig svar?

Menyene på T65 var ganske langsomme, men etter hvert som det kom
programvareoppdateringer, forbedret dette seg. Jeg hadde en av de første T65
(kjøpt Q3 2001) og senere en annen, som jeg kjøpte Q3 2002. Det var merkbar
forskjell.

Dersom du ønsker å oppgradere ved et Sonyericsson Service Point, altså et
verksted godkjent av produsenten, prøv denne linken for Danmark:
http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start

Skriv inn sted eller postnr, og klikk i ruten for "Kun forhandlere med
Service Point". Dersom linken ikke virker, gå inn på www.sonyericsson.com
velg verdensdel og land. Deretter velger du "Forhandlere"

Men uansett om du oppgraderer, er ikke T65 direkte rask i menyene. Du vil
ikke få en 3310 akkurat. Forøvrig er T65 en utmerket telefon.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 01-06-03 11:51

Glemte selvfølgelig en ting:

Jeg mener å ha lest at etter hvert som telefonens minne begynner å fylles
opp, kan dette innvirke på menyhastigheten. Vet noen om dette stemmer?

I så fall skal du slette mail, SMS, logoer og ringetoner du ikke lenger har
bruk for.

Viser ellers til ovenstående svar.

T.V.

Fra : Karsten Krambs

Dato : 02-06-03 00:42

On Sun, 1 Jun 2003 11:20:09 +0200, "Jan" <jrsimons@adr.dk> wrote:

> [...]
>hvorledes dette kan ændres (altså ikke min mormor), men kan ikke finde tråden.
>Nogen der vil bære over med mig, og give mig svar?

Jeg har lige haft en T65 i 5 dage, med sidste nye Software.
Det var en fed telefon, mange gode ting i - man ikke får på en Nokia.

Jeg solgte den efter 5 dage - menusystemet drev mig til vandvid.
Jeg acceptere ikke ca. 5 seckunders ventetid når jeg går ind i min
inbakke.

Karsten
--
http://stepBstep.dk

Fra : Søren

Dato : 01-06-03 16:20

"Karsten Krambs" <snabelulrich@@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg solgte den efter 5 dage - menusystemet drev mig til vandvid.
> Jeg acceptere ikke ca. 5 seckunders ventetid når jeg går ind i min

Jeg har fået en SE T310 og menu'erne er meget hurtige! Men....
Den er forbandet langsom at skrive sms på. Der bruger jeg stadig min 3310
når
jeg er hjemme! Det må sq kunne gøres bedre...

Venligst