"Gamle" drenge der spille Counter Strike m~
Fra : Mads Henning Pederse~

Dato : 01-06-03 10:15

Er der andre end mig der har rundet de 40 og er helt pjattet med at
spille på nettet. Hvis der er: er der interesse for at lave en
spilleklub hvor vi spiller på lukket netværk uden snydekoder og
teen-age nørder der bare er for gode ?

Hilsen

Mads

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-06-03 10:27

> [...]
> spille på nettet. Hvis der er: er der interesse for at lave en
> spilleklub hvor vi spiller på lukket netværk uden snydekoder og

hvor gammel skal man være? (31)
hva med rainbow six raven shield

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 10:44

> hvor gammel skal man være? (31)
> hva med rainbow six raven shield

Jeg klarer mig da meget godt i MoHAA. Trods 41. Hvilke spil er der mulighed
for at give sig i kast med? Er ved at være godt træt af cheats derude.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-06-03 11:00

> Jeg klarer mig da meget godt i MoHAA. Trods 41. Hvilke spil er der
mulighed
> for at give sig i kast med? Er ved at være godt træt af cheats derude.

hvis det skal være fps og samtidig realistisk, så bliver det nok ikke bedre
end R6 Raven Shield.... nøjagtige våben fra virkeligheden der ikke reloader
automatisk... et skud i hovedet og du er død... et i benet du halter osv...
ingen "benzinmåler"... realitet er kodeordet... så vidt det nu kan lade sig
gøre i computerspil, til gengæld er man virkelig på tæerne, for et skud kan
være dødbringende... ikke noget med to clips fra en m60 før fjenden er
død... list dig rundt om hjørnet grib sniperen, som er en tro kopi af en
virkelig en og plaf!... lige i bærret og kroppen falder livløs til jorden...
det er underholdning... og et sted i lokalet råber en mand "hey hvem var
det? dit svin!"

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 12:09

> [...]
jorden...
> det er underholdning... og et sted i lokalet råber en mand "hey hvem var

Det lyder da underholdende . Har du prøvet MoHAA? Jeg har ikke fundet
nogen bedre styring i noget andet spil, og det sætter jeg ret stor pris på.
Glæder mig til den mission pack som kommer lidt senere på året, og det nye
spil Pacific Assault til næste år. Prøvede lige den nye Wolfenstein - Enemy
Territory demo i går, men styringen når altså (iflg. min mening) ikke MoHAA
til sokkeholderne. Jeg ligger 9 ud af 10 gange i top i MoHAA, men har store
problemer i Wolfenstein. Kan knap holde positiv score.

Men det skal da komme an på en prøve med hensyn til Raven Shield. Har fundet
en multiplayer demo på:

http://www.avault.com/pcrl/demo_temp.asp?game=ravenshield

This multiplayer demo contains two playable levels: Prison and City Street
Large. The available modes are Survival and Team Survival. The updated
version contains bug fixes, some additional features, a new map and a new
gameplay mode.

De 223MB kan vel ikke tage mere end ca. 45min med 70-80 kbps .

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-06-03 14:14

> Det lyder da underholdende . Har du prøvet MoHAA?

jojo

Jeg har ikke fundet
> nogen bedre styring i noget andet spil, og det sætter jeg ret stor pris
på.
> Glæder mig til den mission pack som kommer lidt senere på året

er det spearhead du mener eller er der en ny på vej?

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 15:18

> jojo

Hvad synes du om det?

> er det spearhead du mener eller er der en ny på vej?

Det er jo allerede "halvgammelt". Der skulle komme en ny expansion pack her
til efteråret, navnet kan jeg desværre ikke lige huske. Og en gang efter jul
kommer et helt nyt spil som kommer til at hedde Medal of Honor: Pacific
Assault. Her starter du med at skulle overleve Pearl Harbor. Og prøve
kræfter med Guadalcanal, Japan mm.. Prøv at søg på Google, hvis du er
interesseret.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-06-03 15:56

> Hvad synes du om det?

jeg er vild med!

> [...]
> Assault. Her starter du med at skulle overleve Pearl Harbor. Og prøve
> kræfter med Guadalcanal, Japan mm.. Prøv at søg på Google, hvis du er

lyder jo helt fantastisk og som noget jeg må eje.

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 16:21

> jeg er vild med!

Spiller du under noget specielt navn?

> lyder jo helt fantastisk og som noget jeg må eje.

Me too, me too. Jeg forudbestiller lige så snart jeg kan.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 01-06-03 16:49

> Spiller du under noget specielt navn?

jeg spiller ikke mohaa i øjeblikket, kun raven shield på ubi.com
mit navn er sniper_Nolight

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 17:15

> jeg spiller ikke mohaa i øjeblikket, kun raven shield på ubi.com
> mit navn er sniper_Nolight

Jeg har installeret Raven Shield MP demoen i dag og opgraderet med patch
1.3. Jeg kan se min egen arm og våben, ellers er resten bare gråt? Det
skulle vel ikke være nødvendigt at "nedgradere" fra Nvidia driver 44.03? Ved
ikke lige hvad problemet er.

Microstar GeForce 4 Ti 4200 (overclocked 285/645)
Win98SE full updated
Driver 44.03
DirectX9

Fra : Ding-Dong

Dato : 01-06-03 14:48

Per Nielsen skrev i en meddelelse
> Jeg klarer mig da meget godt i MoHAA. Trods 41. Hvilke spil er der
mulighed
> for at give sig i kast med? Er ved at være godt træt af cheats derude.

Hej:c)
Jeg er 28 og spiller Delta Force - Black Hawk Down. Vi er 26 i den squad jeg
er med i og der er altså et par stykker som er fyldt 60:c). Vi har det sjovt
indbyrdes og med dem der kommer ind og hilser på os på vores Team Speak
kanal. Hvis du er blevet lidt mere nysgerrig kan du droppe ind på
www.anisheroes.dk og der kan du også finde mange andre gode links til Delta
Force universet:c)
Ha' det hygsomt

Ding-Dong
#105573864

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-06-03 15:06

"Ding-Dong" <dingdong@noanalheroes.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er 28 og spiller Delta Force - Black Hawk Down. Vi er 26 i den squad
jeg
> er med i og der er altså et par stykker som er fyldt 60:c).

Well, så er 41 vel heller ikke for meget .

> [...]
> indbyrdes og med dem der kommer ind og hilser på os på vores Team Speak
> kanal. Hvis du er blevet lidt mere nysgerrig kan du droppe ind på

Ser godt ud. Jeg har haft lånt spillet af en kammerat og spillet SP-delen
igennem. Desværre måtte jeg jo aflevere det igen, og det betyder at jeg ikke
kan spille online før jeg selv får købt spillet. Jeg overvejer det. Er der
nogle af jer der spiller MoHAA? Mon det kan passe at jeg mødte BAT-21 på en
server i går lørdag?

Fra : Ding-Dong

Dato : 02-06-03 14:53

> [...]
> nogle af jer der spiller MoHAA? Mon det kan passe at jeg mødte BAT-21 på

Hej Per

BAT-21 er en af mine gamblerbuddies i »AH«T:c)) så ja det kan sagtens passe
at du har mødt ham.
Jeg har selv MoHAA men er ikke startet på den endnu og jeg ved ikke om der
er andre af dem jeg har kontakt til der spiller den.
Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-06-03 15:01

> BAT-21 er en af mine gamblerbuddies i »AH«T:c)) så ja det kan sagtens
passe
> at du har mødt ham.

Hvis han spiller MoHAA har det nok været ham.

> Jeg har selv MoHAA men er ikke startet på den endnu og jeg ved ikke om der
> er andre af dem jeg har kontakt til der spiller den.

Jeg har ikke fundet noget bedre online spil indtil videre, selv om det
efterhånden godt kunne trænge til nogle nye baner.

En hygsom hilsen herfra ligeledes.

Fra : Bjarne Krog

Dato : 02-06-03 16:39

On Mon, 2 Jun 2003 16:01:16 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har ikke fundet noget bedre online spil indtil videre, selv om det
>efterhånden godt kunne trænge til nogle nye baner.

Tjaa måske, men hver gang der kommer nye baner online, er det et
problem hvis man spiller på en server der bruger anti-cheat programmer
som Pandora.

De baner der er på object kan blive sjovere hvis man spiller sammen
med et fast hold i en klan, for så er mulighedderne meget større for
at hygge sig med de baner der er.

Jeg selv spiller i en klan der hedder TFdk og vi har kun medlemmer der
er over 18 år, og pt. er den yngste 23 år, og vi ville gerne have at
der kom flere "voksne" til klanen.

Hilsen
[TFdk] AcuDoc
Hvis du vil joine TFdk så hent en ansøgning her http://www.tfdenmark.dk/
For intereserede i MoH:aa og BF1942 er der nyhedder her:
www.tfdenmark.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-06-03 16:50

"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Tjaa måske, men hver gang der kommer nye baner online, er det et
> problem hvis man spiller på en server der bruger anti-cheat programmer
> som Pandora.

OK. Så foretrækker jeg hellere de gamle baner. A ka' it' snup' cheaters. Og
TK's for den sags skyld.

> De baner der er på object kan blive sjovere hvis man spiller sammen
> med et fast hold i en klan, for så er mulighedderne meget større for
> at hygge sig med de baner der er.

Jeg spiller næsten kun teammatch, kan ikke fordrage ventetiden .

> Jeg selv spiller i en klan der hedder TFdk og vi har kun medlemmer der
> er over 18 år, og pt. er den yngste 23 år, og vi ville gerne have at
> der kom flere "voksne" til klanen.

Er 41 "for" voksen.........?

Fra : Bjarne Krog

Dato : 02-06-03 19:35

On Mon, 2 Jun 2003 17:50:28 +0200, "Per Nielsen"
> [...]

>TK's for den sags skyld.

>Jeg spiller næsten kun teammatch, kan ikke fordrage ventetiden .

Ikke hos os, jeg selv er 43 og de fleste ligger i mellem 30 og 44, så
hvis du føler for det så kom bare.

Det der med vente tiden, det er ikke så slemt så længe man spiller i
klan, for der snakker vi sammen over Team Speak, så der lægges planer
til næste runde

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-06-03 20:32

> Ikke hos os, jeg selv er 43 og de fleste ligger i mellem 30 og 44, så
> hvis du føler for det så kom bare.

Jeg kigger lidt på jeres hjemmeside.

> Det der med vente tiden, det er ikke så slemt så længe man spiller i
> klan, for der snakker vi sammen over Team Speak, så der lægges planer
> til næste runde

Hvad bruger i til det? Soft- og hardware?

Fra : Bjarne Krog

Dato : 02-06-03 21:43

On Mon, 2 Jun 2003 21:31:38 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote:

>"Bjarne Krog" <b.krogFJERNDETTE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
>Jeg kigger lidt på jeres hjemmeside.

>Hvad bruger i til det? Soft- og hardware?

Software-
Det er et program som frit kan DL på www.teamspeak.org som man så
bruger til at komme på en server hvorefter man kan snakke sammen med
mange andre på samme tid, det eneste problem er at der er en
forsinkelse på ca. 1-1½ sek
-Server delen er en man bruger hvis man vil lave en server selv, men
det viser sig at man man ikke kan være for mange på TS på samme tid
uden at der kommer LAG
hvis du henter client delen, kan du evt afprøve den på vores ts
server som er public som du kan se at vi skriver på vores HP, med ip
og det hele, men den er ment til at man kan bruge mens man spiller på
vores server, og så skriver man bare til os at du er på vores
ts-server, og om man gider joine den så vi kan tale sammen under
kampene, det er vildt sjovt (vi har en der er til os selv som man
kun kan komme på hvis man er medlem som bruges til klan kampe osv.)

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-06-03 07:49

> [...]
> bruger til at komme på en server hvorefter man kan snakke sammen med
> mange andre på samme tid, det eneste problem er at der er en

Hej Bjarne. Det lyder interessant. Og takker for din informative e-mail. Jeg
har ikke noget headset endnu. Har du evt. et godt link til nogle gode
reviews?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-06-03 20:26

In article <3ed9c6e8$0$32507$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, sniper_Nolight wrote:

> hvor gammel skal man være? (31)
> hva med rainbow six raven shield

Jeg er 36, og spiller også Raven Shield. Mest cooperative multiplayer.
Altså baner hvor man skal eliminere computerstyrede fjender, redde
gidsler eller lignende. Og på sådanne spilvarianter er der ikke meget
snyd, og som regel en god stemning.

Hører klart til den bedre halvdel på de servere jeg har været på,
uanset om jeg render rundt selv (pga af alle idioterne der tror det
er counterstrike), eller finder en god makker så vi styrer for vildt.

Det er altså bedst at være 2, så en kan dække bagud, og man kan
tilsammen dækker mere af rummet når døre åbnes.

Og man kan heller ikke slæbe mere end 6 hexit røghåndbomber med.

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 01-06-03 10:50

"Mads Henning Pedersen (slet QU4PY)" <mhp@QU4PYc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spille på nettet. Hvis der er: er der interesse for at lave en
> spilleklub hvor vi spiller på lukket netværk uden snydekoder og

jep..hvis du har mod på at køre lidt langt ??? så har vi en LAN forening 1
gang hver måned...kik ind på www.santaclan.dk under "Forening"

eller kontakt mig Formanden cinnober@santaclan.dk for mere info...
Vores alderstrin ligger fra 23- 40 !! og vi spiller for at have det
sjovt....der er selvfølgelig nogle der er mere skrappe end andre men det må
vi tage med...vi spiller pt. mest CS og Battlefield1942 ,men man må spille
ethvert netværkspil man kunne have lyst til..

Ses vi???
Det håber jeg vi gør.

Fra : Søren

Dato : 01-06-03 13:09

> [...]
> spille på nettet. Hvis der er: er der interesse for at lave en
> spilleklub hvor vi spiller på lukket netværk uden snydekoder og

Heh sidst jeg var inde og spille blev jeg spurgt om hvor gammel jeg var. Og
da jeg skrev jeg var 23, spurgte personen om jeg så ikke var aaaalt

Venligst

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 02-06-03 13:27

I DGPLS er gennemsnitsalderen over 30 år.... yngstemanden er 18 og ældste er
midt i 60'erne. Vi er over 100 medlemmer, og fair play og kvalitetstid er
det vigtigste. Snydere og scriptkiddies ryger ud. Mange af os har kørt
sammen i 3 år nu, men der kommer hele tiden nye til og alle er velkomne, det
hele er sgu' lidt sjovere når man kan stole på folk.

Vi er sæføli mest til biler (Grand Prix Legends, netKar, NASCAR, Live for
Speed), men mødes da også online over et spil 1942 eller CS hvor vi nyder at
slippe for alt det råben, skrigen, snyden og hysteri der desværre oftest er
at finde på offentlige servere.

Kig forbi os på http://www.dgpls.dk, og når/hvis i får banket en klub op for
os pensionister, så udfordrer vi jer til fair gammelmandsfight....
Vi tamper jer i bilspil, så kan i fragge os i CS :)
Vores forum er her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10

Mikkel (30 år- et kid i denne sammenhæng)
Admin @ http://www.racesimcentral.com

Fra : sniper_Nolight

Dato : 02-06-03 14:26

> [...]
det
> hele er sgu' lidt sjovere når man kan stole på folk.

jeg går ud fra at når i taler om snyd, så mener i at det er når man spiller
online... hvordan kan man snyde? .... nogle gange er der godt nok nogle der
er urimeligt svære at nakke, men er det ikke bare fordi de ikke har et liv
og er pissegode?... eller er der noget jeg ikke ved?
jeg troede de forskellige servere etc. havde den slags under kontrol og at
det er noget der hører fortiden til (fortiden inden for internet er jo
seføli ikke så længe, men alligevel...)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-06-03 18:47

In article <3edb507b$0$32428$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, sniper_Nolight wrote:
> [...]
> jeg troede de forskellige servere etc. havde den slags under kontrol og at
> det er noget der hører fortiden til (fortiden inden for internet er jo

Der findes alle mulige og umulige modifikation og hacks. Man kan
modde så man har bedre våben, aldrig skal reloade, alt skyder bedre,
auto-aim, kan se gennem vægge etc.

Der er vist nogle programmer som checksummer dine filer, og sender
disse checksummer tilbage til Internet, men de kan også omgås.

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-03 15:30

> [...]
> spille på nettet. Hvis der er: er der interesse for at lave en
> spilleklub hvor vi spiller på lukket netværk uden snydekoder og

Heh.. Tror der er en del ;)

Bla. http://www.meanoldmen.dk/

Man bliver aldrig for gammel til at spille computer

MVH peet_dk der "kun" er 23.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-08-03 17:25

peet_dk wrote:

> Heh.. Tror der er en del ;)
>
> Bla. http://www.meanoldmen.dk/
>
> Man bliver aldrig for gammel til at spille computer
>

> MVH peet_dk der "kun" er 23.

Jeg er f.eks én milliard år gammel

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-08-03 20:58

> Jeg er f.eks én milliard år gammel

i spilsammenhæng nærmer jeg mig vel osse milliarden
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight