MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan laver jeg et driver image eller gh~
Fra : tube

Dato : 01-06-03 10:18

tube wrote:
> Jeg har købt en ekstern 120 gb disk som backup af mine 120 gb disk i
> computeren. Jeg skal kunne starte op på den eksterne harddisk hvis
> der går ged på computerens harddisk.
>
> computerens harddisk er delt i 3 partitioneringer C D og E.
>
> Retrospeckt fulgte med disken, men det kan ikke lave en startupdisk.
> Hvor primitivt.
>
> Hvilket backup program kan lave en startupdisk?
>
> Problemet er jo selvfølgelig at programmet skal kunne tage en kopi af
> Windows medens Windows arbejder.

Det får du nok svært ved
Der er den mulighed at du laver et Image (Driver Image) eller Ghost og
så indlægger det. Virker upåklageligt.
--

Hvordan laver jeg et driver image eller ghost ?

Tube

Fra : Jørgen Kaare Jensen

Dato : 01-06-03 10:31

Du anskaffer et af programmerne!

Fra : Pico

Dato : 01-06-03 21:55

tube wrote:

> Det får du nok svært ved
> Der er den mulighed at du laver et Image (Driver Image) eller Ghost og
> så indlægger det. Virker upåklageligt.

Hvorfor starter du en ny tråd ? og hvad gør du for at det sidste i din medelse
ikke kommer med i svaret og står svagt ?
Kontroler i øvrigt din mail og læs om Driver Image her:

http://www.powerquest.com/driveimage/
Pico

Fra : Pico

Dato : 01-06-03 22:46

Pico wrote:

> Hvorfor starter du en ny tråd ? og hvad gør du for at det sidste i
> din medelse ikke kommer med i svaret og står svagt ?
> Kontroler i øvrigt din mail

Nå din mailadr. var ikke valid.
Pico