Hjælp til kode
Fra : Jens

Dato : 01-06-03 10:19

Hej

Jeg ville høre om der findes en kode som kan indsætte hvis man
ønsker at en del af den tekst man skriver ikke skal vises uden
for "notesblok". Altså teksten skal kun kunne ses hvis folk
vælges at se "kilde". F.eks:

<?????> "Denne side er pro............ Og........." </????>

På forhånd tak
Jens

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 01-06-03 10:27

Jens wrote:
> [...]
> ønsker at en del af den tekst man skriver ikke skal vises uden
> for "notesblok". Altså teksten skal kun kunne ses hvis folk

<!-- en lille note i koden -->

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Niludo

Dato : 01-06-03 10:27

<!-- Her skriver du så en kommentar til kilde koden >

Det skulle kunne gøre det!

Niels

http://www.kandu.dk/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-06-03 15:40

Næsten. Afsluttes med -->

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 01-06-03 15:58

Jens <-@-.com> wrote:

> [...]
>vælges at se "kilde". F.eks:

Hvis du vil have lidt mere info om kommentarer:
http://www.htmlhelp.com/reference/html40/structure.html#comments

Der er faktisk et par fælder, som denne beskrivelse til HTML3.2 fortæller:
http://www.htmlhelp.org/reference/wilbur/misc/comment.html

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>