Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Merlin Har Kodak Digital Kamera
Fra : S. Sander

Dato : 01-06-03 09:46

Hej
på forside af merlin har de et kodak digital kamera easyshare dx3215 til 999
kr. så spørgsmålet er om dette er et godt køb
for en førstegangskøber jeg har ikke meget forstand på digitalkamerarer men
jeg vil
gerne høre om jers erfaringer med dette kamera.

Hilsen S. Sander

Fra : Anders pedersen

Dato : 01-06-03 11:21

Sun, 1 Jun 2003 10:46:24 +0200, S. Sander <s.sander@c.dk> skrev:

> [...]
> jeg vil
> gerne høre om jers erfaringer med dette kamera.

Billigt det ma man da sige men jeg synes det har for mpixel hvad med det bilka har på tilbud det er på 3.3 mpixel og koster 1999 kr. Uanset hvilket kamera du vil køb skal du alligevel ud og have i et kort ekstra.
Hvad med det kodak dx3700 på 3.1 mpixel som kan fåes på edbpriser til 200kr 500 kr billiger end merlin.

Anders

Fra : henrik c

Dato : 01-06-03 12:07

1,3 mio. pixels er ikke ret meget, der er ikke meget at give af,
hvis du vil beskære billederne, eller få dem printet dem ud på
fotopapir.

De 2x optisk zoom, er heller ikke det bedste, forskellen er ikke
ret stor, gå efter et kamera med min. 3x optisk zoom.
Folk der har kamreraer med intern hukommelse, har tit problemer
med det, da kameraet nogle gange ikke kan finde ud af, den interne
og flash-rammen.

Jeg har et Nikon Coolpix 2000 ( 2,0 mio. pixels, 3x optisk zoom ),
det er godtnok ikke det nyeste, men det tager gode billeder, og er
nemt at finde ud af. På www.edbpriser.dk koster det under 2000 kr.

Der er sikkert kameraer der er lige så gode, eller bedre til
omkring de 2000 kr, men jeg har god erfaring med Coolpix 2000'en

Henrik

Fra : S. Sander

Dato : 01-06-03 13:44

Hej Henrik c

Vil det sige at et toshiba digital kamera med 2.o mio. pixel er bedre end
Kodak 1.3 mio. begge. kamera begge koster det sammen
Jeg vil kun ca. 1000 kr. Da jeg ikke ved om jeg vil brug det til hverdag,
eller har jeg et Kodak 35 mm kamera som jeg bruge til hverdag

Hilsen S. Sander

Fra : max

Dato : 01-06-03 15:09

> [...]
> Jeg vil kun ca. 1000 kr. Da jeg ikke ved om jeg vil brug det til hverdag,
> eller har jeg et Kodak 35 mm kamera som jeg bruge til hverdag

Det kan det godt være, eller et af de andre billige kameraer
fra Kina.. Er der zoom på Toshibaen så tag det..
Du har ret i ikke at ville gå over 1k.. Ligegyldigt hvad de andre
lokker med, så stå fast.. respekt..!
-max-

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-03 16:33

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra Kina.. Er der zoom på Toshibaen så tag det..
> Du har ret i ikke at ville gå over 1k.. Ligegyldigt hvad de andre

Læs evt. mit indlæg fra kl. 13:45 om Altas tilbud i kommende uge.