MS Windows
briani 27239
811493: Sikkerhedsopdatering?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 31-05-03 23:57

Hej

Er det en ny opdatering af 811493.
Det var noget om at den sløvede systemet og bliver taget væk fra vigtige
opdateringer.
Og nu er den vendt tilbage til Vigtige Opdateringer. Er det så den nye
opdatering? og den sløver vel ikke systemet.

Mvh Poul

---

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-06-03 00:16

"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev :

>Er det en ny opdatering af 811493.

Tjah, det er altid en god ide at kigge lidt tilbage i gruppen før
man skriver et nyt indlæg, så havde du allerede fået svaret i
tråden, der starter med

Newsgroups: dk.edb.system.ms-windows
Subject: Så kom rettelsen til 811493.
Date: Thu, 29 May 2003 13:06:13 +0200
--
Knud

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 01-06-03 07:42

Hej Poul
"Poul Johannsen" <poul_jo@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er det en ny opdatering af 811493.

Ja - den er helt ny

> [...]
> Og nu er den vendt tilbage til Vigtige Opdateringer. Er det så den nye
> opdatering? og den sløver vel ikke systemet.

Jeg har brugt den nu i 2 dage - den synes at være uden problemer.

> Mvh Poul

Hilsen
Jørgen

Fra : Poul Johannsen