Yamaha PSR-200
Fra : Danni Finne

Dato : 31-05-03 23:10

Hejsan...

Jeg har fået tilbudt et Yamaha PSR-200 for ~300kr - Er det et godt tilbud?
Eller er det simpelthen for gammelt? Ca. fra 1993 såvidt jeg har kunnet læse
mig til. Det skulle være i godt stand.

Jeg vil gerne lige sige at jeg absolut inget forstand har på keyboards :)
Men ville købe det til min kæreste som måske ville kunne bruge det til musik
på højniveau i gym....

Fra : PsykoFrans

Dato : 31-05-03 23:36

Det kommer an på hvad niveau din kæreste er på. Hvis hun helt grøn, hvilket
hun jo nok ikke er når det er højniveau på gym, er det fint nok til at sidde
at klimpe på, men hvis hun bare er lidt øvet og gerne vil spille
arrangementskeyboard mener jeg ikke rytmerne er gode nok. Så skal hun have
en nyere model. Desuden er lydene i keyboardet heller ikke
tilfredsstillende. Hun skal nok regne med at komme op omkring ca 1000 kr.
for bare et nogenlunde brugt keyboard.

Nørgaard

Fra : Danni Finne

Dato : 01-06-03 07:01

Tak for det hurtige svar!

> [...]
sidde
> at klimpe på, men hvis hun bare er lidt øvet og gerne vil spille

Nej hun er ikke helt grøn :) Men hun synger mest, det er ikke pianospillet
som er førsteprioritet.

> tilfredsstillende. Hun skal nok regne med at komme op omkring ca 1000 kr.
> for bare et nogenlunde brugt keyboard.

Ok tak for svaret. Jeg tror nu alligevel jeg prøver at købe det, så må vi se
om hun bliver sur :)

Fra : Rune

Dato : 02-06-03 09:53

Nu havde jeg selv højniveau i musik på gymnasiet (1999-2002) og hvis din
kæreste kun skal bruge det til at "indspille" den ugelige aflevering + lidt
hyggespil så er det sikkert fint nok (kender ikke modellen, men bare der er
MIDI-port kan det jo bruges på et node.sequenzer-program)

Rune