Problem m. Nokia 3210
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-03-01 12:15

Hej,

min mobil er begyndt ikke at kunne foretage og modtage opkald.
Ringer jeg ud fra mobilen kommer de der hyletoner, som fx. også fremkommer når
nummeret ikke eksisterer.

Ringer man til mobilen fra fastnet telefon, lyder det som om den bliver taget og
der bliver smidt på lige bagefter.
Ringer man fra mobil lyder det som om nummeret ikke eksistere.

Jeg har ringet til min udbyder (VIC), som ikke kan se nogle problemer på mit
kort eller lignende.
Kortet duer da også fint i andre telefoner, men andre kort duer ikke i min
telefon.

OG til sidst; det mest mærkelige:
- Jeg kan sagtens sende og modtage SMS!!!

Alfa omega, det er telefonen der er problemet.
Men hvad mon?

Jeg regner med at sende telefonen til reperation inden for en uges tid, men
ville lige høre om andre kender problemet eller endnu bedre LØSNINGEN...

På forhånd mange tak

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fra : Richard Lassen

Dato : 27-03-01 16:42

Hej Mikael!
Min bror har samme problem som du har ,men vi kan ikke finde ud af hvad der
er galt med den.
Viser den fuld signal på din Nokia 3210?
Har du prøvet at putte andre kort i den? min bror har prøvet med hans
sonofon kort der virker den normal!!!

Hilsen Bager

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-03-01 16:56

Jeg har prøvet med sonofon kort og 2 andre vic kort, de virker normalt.
Den viser fuldt antennesignal.

Hvis din brors kan bruge andre kort er det sikkert en indstilling han har lavet
forkert, Vic havde en mulig løsning til mig - måske har jeres udbyder også ?

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-03-01 16:58

> Jeg har prøvet med sonofon kort og 2 andre vic kort, de virker normalt.

Uuuups, ovenstående er forkert.
Dette skulle der stå:

"Jeg har prøvet med sonofon kort og 2 andre vic kort, de virker HELLER IKKE."

Mit kort virker i andre telefoner!

/Mikael

Fra : Richard Lassen

Dato : 27-03-01 17:11

Min Brors virker også i andre mobiltelefoner.

Hilsen Bager

Fra : Finn Møgelmose

Dato : 29-03-01 18:41

Prøv at få softwaren opdateret...
Telecom Centrene har egen værksteder og opdater måske din telefon med det
samme??

Hans-Jacob Møgelmose
www.xr2.subnet.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 29-03-01 20:04

Min har v6.0 !

Fra : Richard Lassen

Dato : 27-03-01 17:05

Han har ikke lavet noget om.
Vi har prøvet hans telmorekort i min Nokia 3210 der virker den normal,men
når vi prøver mine kort (Telmore&Teledanmark) virker de heller ikke i hans
nokia.
Vi har også prøvet at nulstille hans telefon.og snakket med telmore om det
,men de kunne ikke komme med nogle guldkorn der virkede.

Hilsen Bager

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-03-01 17:14

Så er det samme problem som i min, jeg har også prøvet at isætte anden antenne
mm.
Det er i selve printet eller softwaren problemet ligger.

/Mikael

Fra : Richard Lassen

Dato : 27-03-01 17:17

Tja, det tror jeg også.
Vi må håbe der er andre der kan hjælpe ?