Kender i Katteri Andi?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-05-03 18:16

Hej med jer
Håber i har haft en god weekend indtil nu i dette forrygende vejr.
Mit spørgsmål går på om nogen her i gruppen kender det sted der hedder
Katteri Andi?
Jeg har reserveret en killing som jeg skal have når den er 12 uger. Grunden
til at jeg har købt den der er at jeg ikke skal gå på udstilling eller
ellers skal bruge en stamtavle til noget. Bare en legekammerat til min
hankat Teddy
Det der undrer mig ved dette sted er at jeg fik afvide at der blev sat nye
billeder af "min" kat på nettet hver uge. Det sidste billed er 14 dage. Og
hvis jeg skriver en mail til dem får jeg ikke svar tilbage. Det kan godt
irriterer mig at jeg har betalt et reservationsgebyr på 500,- når man
hverken høre det ene eller andet. Har de taget røven på mig eller.........
Mange solskins hilsner
Linda

Fra : Dan Mortensen

Dato : 31-05-03 18:34

Hej Linda.

Nej jeg kan ikke sige jeg har hørt om dem, og kender heller ikke deres
hjemmeside adresse.
Men umildbart tror jeg ikke de har taget røven på dig.
Især ikke hvis de er et katteri der har været i "katteverden" mange år. Det
kan være de er forhindret i at skrive til dig eller har travlt i dette gode
vejr.
jeg vil da forslå at du ringer til dem, og hører hvordan det går med "din
kat". som killinge køber har man da ret til at ringe og hører om hvordan det
går med den kat man skal have hjem.

Håber du finder ud af hvad der foregår.

Varme sommer hilsner fra Marianne
DK Sollok
www.sollok.dk/buller
&
Bullers dyreside
www.sollok.dk/buller

Fra : Dan Mortensen

Dato : 31-05-03 18:38

Hej igen
Jeg lavede en lille fejl i den første web adresse
der skulle stå
www.sollok.dk/katte
den anden nedenunder er ok

Hilsen Marianne

Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-05-03 18:56

Her er deres hjemmeside iøvrigt. Bare for at hjælpe lidt til
http://home22.inet.tele.dk/andi/Andi/vores_katte.html

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 31-05-03 19:10

Hejsa

Har du prøvet at ringe til dem ?

Det eneste jeg ved om dem er bare de opdrætter uden stamtavle, men ellers
intet.

Men har du ikke fået en kvittering på de 500 kr ? så må der være et sted du
kan henvende dig, hvis du ikke efter flere forsøg med mails/ringen kan komme
i kontakt med dem.

MVH
Gitte
www.sacala.dk - killinger tilsalg

Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-05-03 19:21

Nu er jeg så uheldig at jeg har glemt deres nummer. Jeg har en kvittering
fra banken på de 500,- da jeg betalte over netbank
Hilsen Linda

Fra : Lene Vang

Dato : 31-05-03 19:26

Her er deres telefon nr. hentet fra deres hjemmeside
Tlf: 9640 1240
Mobil: 2020 4497

Hilsen
Lene

ps. håber ikke at det er ulovligt at postet det her

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 31-05-03 19:35

Linda skrev
<Nu er jeg så uheldig at jeg har glemt deres nummer. >

Det står på deres hjemmeside under "kontakt"

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Michael Nielsen

Dato : 31-05-03 19:40

Ja der har jeg så ikke været så snedig at kigge.
Tak

Fra : anette holmes

Dato : 05-06-03 09:28

--
Hilsen fra Kattemor.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 06-06-03 21:17

Jeg har hørt fra dem. De havde lidt travlt og manden er ikke så tit hjemme.
Og ihhh hvor er de gode de nye billeder
Knus

Fra : Kate

Dato : 06-06-03 22:34

"Michael Nielsen" <michael.gn@adslhome.dk> wrote in

> Jeg har hørt fra dem. De havde lidt travlt og manden er ikke så
> tit hjemme. Og ihhh hvor er de gode de nye billeder

Åh, det var godt. Kommer billederne på hjemmesiden?

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Michael Nielsen

Dato : 07-06-03 10:00

ja de nye billeder er her:
http://home22.inet.tele.dk/andi/Andi/c_kuld.html
det er Cheeta der er min. Sød ikke?

Fra : Kate

Dato : 07-06-03 16:32

> det er Cheeta der er min. Sød ikke?

Jo, specielt på de sidste billeder, hvor killingerne er i radiobil
alderen

Fra : Dina Rasch

Dato : 21-07-03 12:03

Hej NG og Linda
Jeg faldt lige over det her
Som du sikkert har fundet ud af nu, så tager vi bestemt ikke røven på dig

Jeg tror at du har sat denne ind før du fik mailen fra mig om at vores kort
til kameraet var forsvundet da vi havde lånt det ud, og der derfor ikke var
kommet nye billeder på. Vi fandt dog en anden løsning forholdsvis hurtigt.
Det er rigtigt at vi har haft travt. Vi er ved at bygge en ny kattepension,
og det lokale politi som skal godkende den, er nogle sløve læs, så vi kom en
del bagud og må nu knogle for at få den klar til "sommergæsterne".
Det der med at min mand Simon ikke er så tit er hjemme, den har du fanget
lidt forkert Han er stort set altid hjemme, men aldrig i weekenden: Han
er nemlig musiker og er derfor ude at spille hver weekend. Da killinger er
født på en torsdag/fredag, og jeg derfor først kan tage billeder af dem der,
ja så må de vente med at blive lagt ind på hjemmesiden til han er hjemme
igen (jeg er nemlig ikke en haj til det med hjemmesiderne). Og så har vores
side været i kludder et stykke tid, og Simon (som iøvrigt blev udlært
datamitikker for nogle år siden) Han har ikke kunne få den til at køre. I
har nok også lagt mærke til, at et par af billederne stadig driller....

Nå, men det var ikke for at komme med undskyldninger eller noget, jeg ville
bare lige give en forklaring her fra mig.
Det er iøvrigt dejligt at få mails fra dig Linda, om at det går godt med
missepigen. Alle de andre killinger som er flyttet, er også faldet godt til
med det sammen - så det ligger åbentbart til mine missebørn )

Mange missehilsner fra Dina

-Nyt kuld ventes medio augst 2003

Michael Nielsen <michael.gn@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee0f671$0$24647$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...