login
Fra : knoglen

Dato : 31-05-03 17:34

jeg er ved at lave en hjemmeside, nu skal der også være en afdeling med
login (password) er der her nogen der har et godt bud på hvordan dette kan
laves jeg har tænkt på om det kan laves med et java-script,php eller asp men
hvordan

knoglen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 31-05-03 17:47

knoglen wrote:
> [...]
> laves jeg har tænkt på om det kan laves med et java-script,php eller asp men

Kig på nogle af dem her:
http://www.google.com/search?q=login+system+php&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

mvh
Johan

Fra : Rasmus Christian Kaa~

Dato : 01-06-03 11:17

> Kig på nogle af dem her:

http://www.google.com/search?q=login+system+php&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=

Hvis man cut-n-paster links er det mindste man kan gøre, at teste om de
virker - prøv den her:
<http://www.google.com/search?q=login+system+php>

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 01-06-03 11:24

Rasmus Christian Kaae wrote:
> [...]
>
> Hvis man cut-n-paster links er det mindste man kan gøre, at teste om de

Jeg vil lige kommentere at det øverste af disse to links virker nydeligt
og er standard-klik-og-følgbart i min Mozilla. Hvilket system har du
problemer på?

Derudover: hvis man cut'n'paster en URL fra sin adresselinie, så skulle
der da vist ikke være grund til så meget mere test?

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Rasmus Christian Kaa~

Dato : 01-06-03 19:18

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg vil lige kommentere at det øverste af disse to links virker nydeligt
> og er standard-klik-og-følgbart i min Mozilla. Hvilket system har du

Windows med IE som browser.

> Derudover: hvis man cut'n'paster en URL fra sin adresselinie, så skulle
> der da vist ikke være grund til så meget mere test?

Jeg får følgende fejl fra google når jeg klikker på det link fra Johan:

Not Found
The requested URL /search?q=login+system+php&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr was
not found on this server.

Men mit eget link virker fino

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 01-06-03 19:55

Således skrev "Rasmus Christian Kaae" <kaaeHEJ@VENdaimi.au.dk> i
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php Sun, 1 Jun 2003 20:18:00
+0200:

>Not Found
>The requested URL /search?q=login+system+php&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr was
>not found on this server.

Linket mangler det sidste "=", som åbenbart bliver klippet fra af din
newsreader.

Jeg ved ikke om et par <> om linket ville have hjulpet, men det virker
i hvertfald i min Agent og tydeligvis også i Johans Mozilla.

Knud
--
The wheel is still spinning, but the hamster is dead...

Fra : Rasmus Christian Kaa~

Dato : 01-06-03 20:16

"Knud Winckelmann" <knud@fabel.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ved ikke om et par <> om linket ville have hjulpet, men det virker
> i hvertfald i min Agent og tydeligvis også i Johans Mozilla.

Det er i hverfald god cotume at gøre det - så ved news-clienterne, at de
ikke skal bryde linjen.