Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Q: Aluminiumskuffert til kamera og diverse~
Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 31-05-03 16:48

Hej

Er der nogle der kan fortælle, hvor i danmark jeg kan købe
aluminuimskufferter og tilhørende polyesterskum? Jeg har set forskellige
modeller i USA, hvor det er muligt at tilpasse polyesterskumet efter behov.

På forhånd tak
Ole

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 31-05-03 18:53

Ole Slott Jensen wrote:
> [...]
> modeller i USA, hvor det er muligt at tilpasse polyesterskumet efter behov.

Hvis du vil betale for kompromiløs kvalitet, så tag et kik på
ROX, deres alu fotokufferter er bare lækre, jeg har en til mit
mellemformat udstyr, som er over 25 gammel, og den funker som
var den ny.

http://www.rox.de/dk/index.php

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 31-05-03 19:11

Hej Niels

Tak skal du have. Hvilket prisleje taler vi om? Er det muligt at få
tilskåret polyesterskummet efter mål? Eller er det noget man selv gør uden
problemer?

Hilsen
Ole

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 31-05-03 19:38

Ole Slott Jensen wrote:
> Hej Niels
>
> Tak skal du have. Hvilket prisleje taler vi om? Er det muligt at få
> tilskåret polyesterskummet efter mål? Eller er det noget man selv gør uden
> problemer?

Jeg kender ikke dagspriserne, men mon ikke det firma der
importerer ROX kufferterne velvilligt oplyser priser.

Inddellingsystemet er bare proff., og det er meget nemt at ha'
med at gøre.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : NPS

Dato : 01-06-03 11:19

Prøv eventuelt dem her, de laver blandt andet scene udstyr kasser.

http://www.duchcases.dk

MVH

NPS