Nokia3650 opsætning af mail
Fra : Michael Pedersen

Dato : 31-05-03 15:36

Hej

Mon der er nogen som med succes har sat en Nokia3650 op til at kunne koble
op mod en POP3-server, og som har lyst til at give nogle hints til hvorledes
det skal gøres ?
Jeg har forgæves forsøgt mig med at bruge det TDC GRPS adgangspunkt som er
forud defineret på TDC SIM-kortet. Men jeg får en timeout ved forsøg på at
hente min post...

Mvh. og på forhånd tak
Michael

Fra : Th Frydensberg

Dato : 31-05-03 15:49

Michael Pedersen wrote:

> Hej
>
> Mon der er nogen som med succes har sat en Nokia3650 op til at kunne koble
> op mod en POP3-server, og som har lyst til at give nogle hints prøv automatisk via sms
http://www.tdcmobil.dk/u_22088.htm
/th

Fra : Michael Pedersen

Dato : 31-05-03 16:17

Tak for svaret... Men jeg kender dog allerede godt TDC's manualer, som jo
slet ikke er dårlige. Men jeg har ikke kunnet finde en beskrivelse af
hvorledes man sætter mobilen op til at tømme en POP3-konto (som der vel
heller ikke er ret mange telefoner som kan ?). Derimod skriver TDC en masse
om mail via WAP...

Jeg har nu fået det til at virke via opkald til Orange (beskrevet i tråd pr.
29/5). Det ser dog ikke ud til at det kan lade sig gøre med
højhastigheds-GSM-data, kun med alm. GSM-data (9.6 kbit/s).

Mvh.
Michael