[GTA VC] Keep Your Friends Close ... Sådan~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-05-03 15:24

Så kom jeg endelig igennem den.
Og da jeg først begyndte at tænke mere kreativt var den faktisk ret nem.

Start med at beskytte dit safe, det er der ikke det store i. Placer dig
foran døren med en shotgun eller revolver og skyd dem der nærmer sig.
Når du får besked på at slå Lance ihjel så gå ud af døren, se cutscenen,
ignorer Lance og løb istedet lige ud og ud af hoveddøren. Løb forbi de
to Strech for neden af trappen og løb ud på vejen. Stjæl den første bil
der kommer forbi og skynd dig hen til en helikopter (jeg tog Sparrow'en
i Ocean Beach (tag PCJ og kør op af trappen ved siden af Pay N Spray så
lander du lige ved siden af den)).
Flyv tilbage til Vercetti Estate og land på det lille tag til højre for
helikopterpladsen.
Stå ud af helikopteren, sæt dig ned og tag en sniper. Skyd Lance et par
gange til han dør.
Så kommer en ny besked om at du skal beskytte dit safe igen.
Skyd de sidste mafia-mænd på taget med din sniper og hop ned.
Skift til et kraftigt maskingevær og gå ind i huset igen.
Skyd ham bag dig og dem der går op af trappen samt dem der kommer ud fra
kontoret.
Endnu en cutscene skyd de to fjolser på gulvet og tøm maskingeværet i Sonny.

Vupti og det var det.

Jeg gjorde det på den måde med 100/100 og mistede kun 12 i armor pga ham
manden der kommer bag en når man går ind i huset igen. Løber du stærkt
nok er der ingen problemer i at komme ud af huset og ud på vejen uden at
tage skade.

Og så kom jeg endelig igennem efter adskillige dages banden og svovlen.

Men når man tænker lidt over det... én story-line mission der virkelig
giver bøvl gennem hele spillet.
Kom igen Rockstar.

/Robert
(Ronin 3881, hvad det så end er

Fra : Zif

Dato : 31-05-03 19:42

Ja, det var måske ikke lige den nemmeste måde, men ret kreativt:)

Hvorfor ikke bare følge Lance op på taget, og når man så kommer ud på taget,
spurte over til højre forbi alle mændene, og løbe om så de ikke kan se én,
og så ellers bare dukke lidt frem og skyde olietønderne så de eksplodere...

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-06-03 15:43

Zif wrote:
> Ja, det var måske ikke lige den nemmeste måde, men ret kreativt:)

Jeg synes nu den var rimelig nem

> [...]
> og så ellers bare dukke lidt frem og skyde olietønderne så de eksplodere...

Den metode har jeg også lige gennemført banen efter.
Men jeg havde et pokkers allergiproblem over for mafia mændenes geværer :-/

Hvor er det iøvrigt frustrerende når man skal ned fra taget igen at ens
egne mænd bare står og småsnakker i gangene.

Fra : danni plougmann

Dato : 31-05-03 21:34

> [...]
>
> Og så kom jeg endelig igennem efter adskillige dages banden og svovlen.
>
> Men når man tænker lidt over det... én story-line mission der virkelig

lance nåede ingengang at flygte fra mig jeg havde minigunnen og jeg satte
hurtigt 30 - 40 kugler i ham
det samme med sonny.
der var mange andre missioner jeg synes der var meget meget svære

især den med chaos meter hos bikerne og den hvor man skulle redde lance fra
losseplads.

/danni plougmann

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-06-03 15:42

danni plougmann wrote:

> lance nåede ingengang at flygte fra mig jeg havde minigunnen og jeg satte
> hurtigt 30 - 40 kugler i ham
> det samme med sonny.
> der var mange andre missioner jeg synes der var meget meget svære

Jeg havde så ikke lige nogen minigun. Men Sonny kan også nemt tages med
almindelig maskingevær.

> især den med chaos meter hos bikerne og den hvor man skulle redde lance fra
> losseplads.

Dem synes jeg nu ikke var så slemme. Biker missionen kunne klares på en
P-plads med en Uzi. Bare spring biler i luften så går det hurtigt.
Lance på lossepladsen måtte jeg også tage et par gange, men hver gang
kom jeg "et par fjender" længere. Og så var det jo bare at huske hvor de
stod og kom fra.