MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan laver jeg en ekstern startup disk
Fra : tube

Dato : 31-05-03 13:41

Jeg har købt en ekstern 120 gb disk som backup af mine 120 gb disk i
computeren. Jeg skal kunne starte op på den eksterne harddisk hvis der går
ged på computerens harddisk.

computerens harddisk er delt i 3 partitioneringer C D og E.

Retrospeckt fulgte med disken, men det kan ikke lave en startupdisk. Hvor
primitivt.

Hvilket backup program kan lave en startupdisk?

Problemet er jo selvfølgelig at programmet skal kunne tage en kopi af
Windows medens Windows arbejder.

Tube

Fra : Pico

Dato : 31-05-03 23:00

tube wrote:
> [...]
>
> Hvilket backup program kan lave en startupdisk?
>
> Problemet er jo selvfølgelig at programmet skal kunne tage en kopi af

Det får du nok svært ved
Der er den mulighed at du laver et Image (Driver Image) eller Ghost og
så indlægger det. Virker upåklageligt.
Pico