Yes!!! :-)
Fra : Ann K

Dato : 31-05-03 13:18

Hejsa.
Sidder lige nu og smiler med hele fjæset...
Aske og Tia har lige leget "slåsseleg" for fuld udblæsning
INGEN aggressioner... ingen styrten i skjul med en høj hvæsen... ingen
underdanighed... kun sjov og ballade!!!
Og en ordentlig gang fællesvask af _Tias_ pels bagefter...

Allerbedst... legen startede på Askes tydelige opfordring

Mvh Ann - der bare er glad lige nu

Fra : Elwarth

Dato : 31-05-03 15:38

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og en ordentlig gang fællesvask af _Tias_ pels bagefter...
>
> Allerbedst... legen startede på Askes tydelige opfordring

Hej Ann
Jeg kan godt forstå, du er glad
Nu går det for alvor den rigtige vej.

Venligst
Dorthe

Fra : Stina Hofmann

Dato : 31-05-03 18:57

Ann K skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Sidder lige nu og smiler med hele fjæset...

Sidder her og smiler med. Det er sgu lækkert at vide at der er håb for
Mandens kludetæppe
Især nu hvor jeg selv oplever fornøjelsen af to misser der bare er så
lykkelige for hinanden. Der er altså ikke meget der findes bedre!

Mvh
Stina og drengene.

Fra : Lars Dahl

Dato : 31-05-03 19:53

Stina Hofmann <spam@detteerIKKEengyldigURL.dk> skrev i

<SNIP>
> Især nu hvor jeg selv oplever fornøjelsen af to misser der bare er så
> lykkelige for hinanden. Der er altså ikke meget der findes bedre!
>
> Mvh
> Stina og drengene.

Hehe... Pas nu på, at de ikke bli'r så begejstrede for hinanden, at de slår
sig sammen og leger "vælt Stina" *G*

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Stina Hofmann

Dato : 31-05-03 22:54

Lars Dahl skrev i dk.fritid.dyr.kat at:

>Hehe... Pas nu på, at de ikke bli'r så begejstrede for hinanden, at de slår
>sig sammen og leger "vælt Stina" *G*

Ha! Drengene er "way ahead of you". Især Tello mener at det sjoveste
(virkeligt aller-sjoveste!) er at fræse afsted og prøve at komme ind
mellem fødderne på et gående menneske. Så vi har jævnligt halvvæltede
mennesker her i huset.
Til den nyslåede kattefaders ros skal det siges at han tager det
overordentligt pænt.

Mvh
Stina og drengene

Fra : Kate

Dato : 31-05-03 23:50

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> wrote in news:bba6dv$nvs$1@sunsite.dk:

> Mvh Ann - der bare er glad lige nu

Det kan jeg godt forstå, det er også bare rigtigt skønt når den slags
sker. Det ser ud til at det går den rigtige vej for dine bande

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann K

Dato : 01-06-03 18:54

Hejsa.
Åh - ja, det går den rigtige vej
Der _kan_ stadig forekomme "episoder, men de bliver færre og mindre
"voldsomme" i takt med at smådrengene og Tia vænner sig til hinanden
Tjalfe har dog besluttet at Tia er nøjagtig lige så DUM som Namacoola, så
han hvæser, hver gang hun er for tæt på... noget Tia faktisk virker ked af
:)

Idag har jeg brugt noget af tiden til at få syet noget nyt sommertøj...
Normalt er det et temmelig besværligt forehavende, da drengene og Namacoola
hidtil har været af den mening at mig ved et bord med stof og mønsterpapir
er = verdens bedste leg *suk*
Drengene har selvfølgelig været ude... og Namacoola har ligget i udestuen og
gasset sig i solvarmen.. så der var kun Tia inde til at forstyrre...
Men næ, nej... Hun kom ganske vist og lagde sig på bordet - men det var helt
ude på kanten, sådan at hun ikke var i vejen... og så lå hun ellers højt
spindende og holdt mig med selskab i et par timer
Det gjorde Tamlin (Tjalfes afdøde bror) også altid... jeg havde helt glemt,
hvor hyggeligt det var... og hvor meget jeg egentlig savnede det

Mvh Ann