Gamle spil.?
Fra : Rune Thougaard

Dato : 31-05-03 10:48

Nogle der kan finde nogle af disse gode game klassikere..??

Guldkorn
Haraldhårdtand
Buble Boble

mvh. Rune Thougaard
--
http://www.vinperlen.dk
http://www.hh-galeri.dk

Fra : danni plougmann

Dato : 31-05-03 11:36

guldkorn expressen http://www.spur-n.com/schoner/goldkorn.zip
harald blåtand www.gamlespil.dk søg efter harald.
bubble bobble http://www.pcgameworld.com/details.php/id/3269

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 31-05-03 22:01

Rune Thougaard wrote:
> Nogle der kan finde nogle af disse gode game klassikere..??
>
> Guldkorn
> Haraldhårdtand
> Buble Boble

Hej Rune. Hvilken version af Bubble Bobble er du interesseret i?

-Sune

Fra : Rune Thougaard

Dato : 01-06-03 09:21

> Hej Rune. Hvilken version af Bubble Bobble er du interesseret i?

Jeg er megrt interesseret i den rigtig gamle... jeg tror det er den første
af dem alle den som har haft kanon scuces
Men du er meget velkommen til at sende den til mig hvis du ligger ind med
den...!! evt. via MSN

mvh. Rune Thougaard

Fra : danni plougmann

Dato : 01-06-03 10:42

få fat i mame emulatoren og spil den ægte arcade versionen
mere tæt på den orginale kan du ikke komme

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 01-06-03 10:55

danni plougmann wrote:
> få fat i mame emulatoren og spil den ægte arcade versionen
> mere tæt på den orginale kan du ikke komme

Han kunne tage en tur til Sporup....

-Sune

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 01-06-03 11:04

Rune Thougaard wrote:

> [...]
> første af dem alle den som har haft kanon scuces
> Men du er meget velkommen til at sende den til mig hvis du ligger ind

Jeg kan ikke sende dig Bubble Bobble via MSN, i hvertfald ikke i en
klik-og-virk udgave.
Men du kan starte her: http://www.mameworld.net/easyemu/
Og tage et grundigt kig på MAME, Multiple Arcade Machine Emulator. Der
er en grundig gennemgang af hvordan du skal gøre for at kunne spille den
originale spillehals-version af Bubble Bobble og 3000+ andre arkadespil
på din PC.

Kig over i news:alt.games.mame hvis du vil vide mere. Der er også en
dansk FAQ på http://www.mame.net
Og hvis du ikke kan vente med at komme i gang, kan du finde
Windows-versionen på http://www.classicgaming.com/mame32qa
og spillene her: http://www.mame.dk (du skal registrere dig som bruger
for at kunne downloade noget).
Direkte link til Bubble Bobble ROM: http://www.mame.dk/gameinfo/bublbobl