Hvad så med et kattetræf på sydsjælland
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 31-05-03 10:47

Kan se ifølge katistik at der er en del fra sydsjælland - i gruppen.
Sku' vi ikk' mødes da? *S*
Jeg ku' da godt tænke mig sådan et kattetræf snart

Ligger desværre meget snart i flytterod igen - kattene må nemmerlig ikke
være her hvor vi bor lige nu.
Så jeg kan ikke lige tilbyde at lægge rum til endnu.

Er der stemning for et træf?

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J

Dato : 31-05-03 11:05

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote in message
> Kan se ifølge katistik at der er en del fra sydsjælland - i gruppen.
> Sku' vi ikk' mødes da? *S*
> Jeg ku' da godt tænke mig sådan et kattetræf snart

Altså jeg kan da godt - men jeg har jo ikke mere end en kat som gider nusse
med hvem som helst (Mivs), særlig i denne tid hvor det er fedt at være ude
og lege. Til gengæld har jeg 2 store hunde som gider hele tiden, Muddi gider
måske, Felix gider næsten aldrig (slet ikke hvis man begynder at bære på
ham) og Hannibal skal lige se folk an. Vi har ikke gæster så tit, så det vil
være god træning! Jeg spærrer dem inde i køkkenet, så de ikke er så svære at
få fat i

Jeg bor udenfor rækkevidde af offentlige transportmidler ved Fuglebjerg,
nærmeste busstop er et par km væk.

Smid datoer på bordet I som er interesserede. Jeg går ud fra, det helst skal
være fredag eller lørdag? (Gemalen er allerede begyndt at planlægge
overarbejde Vi har en skøøøn have, hvis vejret er til det.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 01-06-03 22:26

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Altså jeg kan da godt - men jeg har jo ikke mere end en kat som
> gider nusse

Selvom jeg altså ikke er sydsjællænder eller noget kunne jeg enormt
godt tænke mig at se "skumbananerne" live

Så kunne jeg da godt samle 3 personer op på vejen, hvis jeg må mænge
mig (Der er nok ikke plads til flere i min tændstikæskebil)

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Camilla Larsen

Dato : 02-06-03 06:44

On 01 Jun 2003 21:25:48 GMT, Kate <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote:

Jaaaa jeg vil også med, men mangler altså en bil så er der en plads i
en bil til mig fra roskilde af så er jeg med !!

Camilla

Fra : Pia J

Dato : 02-06-03 07:12

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote in message news:3eda6f5c$0$83060

> Selvom jeg altså ikke er sydsjællænder eller noget kunne jeg enormt
> godt tænke mig at se "skumbananerne" live

Jamen det er du naturligvis velkommen til, om det så bliver er officielt
kattetræf eller ej. Indtil videre er der ikke rigtig foreslået nogen
konkrete datoer - jeg er ret åben, og skal ikke på ferie.

:Pia (det er svært at skrive med en forpote i panden og en Hannibal som
lystigt vasker pandehår)

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 02-06-03 16:18

Indtil videre er der ikke rigtig foreslået nogen
> konkrete datoer - jeg er ret åben, og skal ikke på ferie.

> :Pia (det er svært at skrive med en forpote i panden og en Hannibal som
> lystigt vasker pandehår)

Jeg står godt nok snart i flytterod (har ny bolig fra d. 15/6), men smid
nogle datoer så vil jeg passe det ind derefter

Hvem lægger hus til? *S*
Pia og Trine har vidst meldt sig lidt

Sommerhilsner

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 02-06-03 17:36

On Mon, 2 Jun 2003 17:17:45 +0200, Joan Frederiksen
<joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote:

>Hvem lægger hus til? *S*
>Pia og Trine har vidst meldt sig lidt

   Jeg tør ikke helt melde mig til at lægge "hus" til. Men jeg
vil vældigt gerne med =)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Pia J

Dato : 02-06-03 18:02

> Jeg tør ikke helt melde mig til at lægge "hus" til. Men jeg
> vil vældigt gerne med =)
>
> /Trine.
> What We Do in Life Echoes in Eternity.

Jeg tør godt. Indtil videre kan jeg bare ikke næste weekend - så prøv om I
andre kan blive enige!

Send evt. jeres forslag og så laver jeg en opsummering om et par dage med de
mest populære forslag.

:Pia

Fra : Camilla Larsen

Dato : 02-06-03 18:13

On Mon, 2 Jun 2003 19:02:29 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Send evt. jeres forslag og så laver jeg en opsummering om et par dage med de
>mest populære forslag.

Hej

Jeg kan fra den 28 juni og så frem efter*S*

--
Camilla

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 02-06-03 21:01

Hejsa.
Har lige været fraværende et par dage, men jeg er selvfølgelig med på et
kattetræf i det sydsjællandske. Jeg kan også tilbyde at tage billøse folk
med, hvis I tager toget til Næstved

Datoer: I juni kan jeg den 6., 8., 14., 15., 20. og 22.

Og så bliver jeg lige nødt til at mobbe Majer
Du kan da sagtens komme til kattetræf når du bor i Køge - det er jo tæt ved
det hele, og det er da i hvert fald nemt nok at komme til København. Lene
var da med hos Lars og Hanne. Og jeg tager jo gladeligt fra Sydsjælland til
både Holte og Hvidovre bare for at være med på træf. Så kom igen... )

Mvh. Else.

Fra : Kate

Dato : 02-06-03 21:22

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in

> Datoer: I juni kan jeg den 6., 8., 14., 15., 20. og 22.

Jeg kan stort set også når som helst, dog ikke den 6.- 9. Juni ellers
er alle weekender i Juni foreløbigt ledige.
I Juli har jeg intet planlagt endnu.

> jo tæt ved det hele, og det er da i hvert fald nemt nok at komme
> til København. Lene var da med hos Lars og Hanne.

Ja og hos Helle i Rødovre

Vi finder da bare ud af hvem og hvor mange der skel med herinde fra og
så aftaler vi et mødested undervejs, så Majer, ingen undskyldning

Fra : Pia J

Dato : 03-06-03 07:26

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote in message news:3edbb1de$0$83047

> Vi finder da bare ud af hvem og hvor mange der skel med herinde fra og
> så aftaler vi et mødested undervejs, så Majer, ingen undskyldning

Du kunne fx lige køre af Køge afkørslen, samle Majer op som står i nærheden
og køre på igen. Det er lidt værre med Roskilde, det er ikke rigtig på
vejen.

:Pia

Fra : Majer

Dato : 03-06-03 18:47

Kate wrote:
> Vi finder da bare ud af hvem og hvor mange der skel med
> herinde fra og så aftaler vi et mødested undervejs, så Majer,
> ingen undskyldning

Ok, så må vi bare finde en dato så... ... Og som Pia J. skriver, kan man
"bare" køre af ved afkørsel 32 (hvor jeg bor riiigtig tæt på ), samle mig
op i svinget og så køre på mortorvejen igen. Nemmere kan det vist ikke
blive.... for mig ihvertfald!!

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Camilla Larsen

Dato : 03-06-03 19:05

On Tue, 3 Jun 2003 19:46:31 +0200, "Majer" <majbritt<FJERN@majer.dk>
wrote:

>Ok, så må vi bare finde en dato så...

Noget tyder på at det tidsrum hvor de fleste kan er i slutningen af
juni/ begyndelsen af juli . Ret mig hvis jeg er forkert på den

Så hvad om vi tog den første weekend i Juli (5. eller 6. Juli) ??

--
Camilla

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-06-03 20:02

> Noget tyder på at det tidsrum hvor de fleste kan er i slutningen af
> juni/ begyndelsen af juli . Ret mig hvis jeg er forkert på den
>
> Så hvad om vi tog den første weekend i Juli (5. eller 6. Juli) ??

Den er jeg med på, stemmer for d. 5. juli *S*

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-06-03 21:44

On 03/06/2003 21:01, in article 3edcf08f98e85@dk-fritid-dyr-kat.dk, "Joan

> Den er jeg med på, stemmer for d. 5. juli *S*

Må ikke-sydsjællændere også være med? *please*
Fredag d.4.7. eller lørdag d.5.7. passer os fint
Hvem holder det? Får vi en nærmere adresse og tlfnr?
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : maz

Dato : 03-06-03 22:28

"Joan Frederiksen" < wrote in message
> Den er jeg med på, stemmer for d. 5. juli *S*

Hvis jeg kan få et lift et sted fra KBH-området vil jeg da også gerne
med.....
maria

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-06-03 09:11

> Hvis jeg kan få et lift et sted fra KBH-området vil jeg da også gerne
> med.....
> maria

Hvis vi kan blive enige omen dato og et sted

Jeg bor i Kokkedal, så vi kan vel finde ud af at mødes et sted på vejen,
hvis du bor i Kbh? Med mindre det måske er nemmere at tage toget...

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pia J

Dato : 04-06-03 09:18

"Camilla Baird" <mailKATTE@BAKKEkorat.dk> wrote in message

> Jeg bor i Kokkedal, så vi kan vel finde ud af at mødes et sted på vejen,
> hvis du bor i Kbh? Med mindre det måske er nemmere at tage toget...

Der er INGEN togstation her - nærmeste ligger alle ca. 25 km væk - Ringsted,
Slagelse, Næstved. Der går busser til Fuglebjerg, så man kunne arrangere
masseafhentning der. Men det er en lang tur, alt i alt.

:Pia

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 04-06-03 22:05

> [...]
> Slagelse, Næstved. Der går busser til Fuglebjerg, så man kunne arrangere
> masseafhentning der. Men det er en lang tur, alt i alt.

Jeg henter gerne folk på enten Næstved eller Glumsø station. Jeg kan
(formentlig) godt komme den. 5. - jeg har ellers bedt om at få lov at
arbejde den dag, men indtil videre er vagten gået til en anden.

Mvh. Else.

Fra : Pia J

Dato : 05-06-03 08:31

"Else Gyldenkærne" <gyldenkaerne@no-junk.post.tele.dk> wrote in message

> Jeg henter gerne folk på enten Næstved eller Glumsø station. Jeg kan
> (formentlig) godt komme den. 5. - jeg har ellers bedt om at få lov at
> arbejde den dag, men indtil videre er vagten gået til en anden.

Vil du hellere den 6.? Eller kan du lokkes til at tage vagt en anden
weekend? Vi vil jo gerne have dig med.

Allesammen - afstemning.

5. eller 6. juli?

:Pia

Fra : maz

Dato : 04-06-03 18:03

"Camilla Baird" wrote in message>
> [...]
> Jeg bor i Kokkedal, så vi kan vel finde ud af at mødes et sted på vejen,
> hvis du bor i Kbh? Med mindre det måske er nemmere at tage toget...
Hej Camilla,

ja tak, jeg vil gerne have et lift med :)
Vi må så bare finde ud af hvilken S-station der ligger tættest på
motorvejen...når alle er blevet enige om dato og tidspunkt...
maria :)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 04-06-03 07:38

On Tue, 3 Jun 2003 21:01:35 +0200, Joan Frederiksen

>Den er jeg med på, stemmer for d. 5. juli *S*

   Det gør jeg desværre ikke :( 6. juli er langt bedre for mig -
(Af alle dage i juli er d. 5. den eneste dag jeg har booket op ;)

Fra : Ann K

Dato : 03-06-03 22:57

Hej Kate.
Kan du mon have mig med i bilen fra Rødovre???
Giver en skærv til benzin... forudsat at der _ikke_ er tale om week-enden d.
13 - 14 juli...
Og selvfølgelig forudsat at Pia også vil have os københavnere med
Mvh Ann - der nok vil lade Dise og Sif blive hjemme... Ræææææseturen må
vente...

Fra : Pia J

Dato : 04-06-03 06:47

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> wrote in message

> Og selvfølgelig forudsat at Pia også vil have os københavnere med
> Mvh Ann - der nok vil lade Dise og Sif blive hjemme... Ræææææseturen må
> vente...

Arj, det ku du da godt?

Det lyder som om der er stemning for 5. juli, som jo er en lørdag. Skal det
så være eftermiddag eller aften? Jeg må nok tilstå, jeg ikke har fantasi
eller kapacitet til at lave aftensmad til så mange (og så skal jeg jo stå i
køkkenet under hele kattetræffet!)

:Pia

Fra : Majer

Dato : 04-06-03 14:58

Pia J wrote:
> "Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> wrote in message
>
> Det lyder som om der er stemning for 5. juli, som jo er en
> lørdag.

5. Jula, kan jeg også, hvis Kate altså kan!!

Jeg må nok
> tilstå, jeg ikke har fantasi eller kapacitet til at lave
> aftensmad til så mange (og så skal jeg jo stå i køkkenet under
> hele kattetræffet!)

Hvad med at alle tager et eller andet med. Du er vel ikke så heldig at være
indehaver af en kæmpe grill eller noget?!?!

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-06-03 15:52

> 5. Jula, kan jeg også, hvis Kate altså kan!!

Kan vi evt alle d.6. så Trine også kan være med?

> Hvad med at alle tager et eller andet med. Du er vel ikke så heldig at være
> indehaver af en kæmpe grill eller noget?!?!

> [...]

Jaaaa det lyder da som en god ide Men er grillen der ikke, så er der
så meget andet, vi hver især kan medbringe af mad *S*

Synz det er fedt at der kan samles så mange og selvfølgelig er
kjøwnhavnerne da oz velkommen

Glæder mig til at se jer

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 04-06-03 16:14

On Wed, 4 Jun 2003 16:51:51 +0200, Joan Frederiksen

>Kan vi evt alle d.6. så Trine også kan være med?

   Det ville være rart =) Jeg vil gerne med denne gang =)

Fra : Kate

Dato : 05-06-03 10:31

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Det lyder som om der er stemning for 5. juli, som jo er en lørdag.

Gerne om eftermiddagen for min skyld, det er nemlig nemmere at finde
vej når det er lyst og jeg er vældigt god til at fare vild.

> Skal det så være eftermiddag eller aften? Jeg må nok tilstå, jeg
> ikke har fantasi eller kapacitet til at lave aftensmad til så
> mange (og så skal jeg jo stå i køkkenet under hele kattetræffet!)

Vi plejer at drikke kaffe/te/sodavand og spise kage.

Jeg vil helst ikke bage, da jeg ikke er rigtigt god til det, men jeg
kunne da medbringe nogle chips?!

Fra : Pia J

Dato : 05-06-03 11:49

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote in message news:3edf0dcc$0$83053

> Gerne om eftermiddagen for min skyld, det er nemlig nemmere at finde
> vej når det er lyst og jeg er vældigt god til at fare vild.

Altså det er jo lyst til kl 23 på den her tid af året - men jeg forestiller
mig at man kan droppe ind ved 14-15 tiden

> Vi plejer at drikke kaffe/te/sodavand og spise kage.

Hvis folk bliver til hen på aftenen, vil noget lidt mere seriøst nok også
være godt. Sandwich og chips er hermed reserveret - salat, nogen? Hvis man
holder sig til pølser som ikke fylder så meget, kunne man også godt grille.
Jeg laver den lovede lagkage.

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 05-06-03 11:50

> Gerne om eftermiddagen for min skyld, det er nemlig nemmere at finde
> vej når det er lyst og jeg er vældigt god til at fare vild.

Jeg glemte at sige, der kommer en meget detaljeret kørselsvejledning.

:Pia

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 02-06-03 22:09

> Datoer: I juni kan jeg den 6., 8., 14., 15., 20. og 22
>
> Mvh. Else.

Hm jeg kan først i juli - minus uge 28

Fra : Majer

Dato : 03-06-03 18:37

Else Gyldenkærne wrote:
> Og så bliver jeg lige nødt til at mobbe Majer

Hvad er nu den af, Skal man nu også moppes her?!?!

> Du kan da sagtens komme til kattetræf når du bor i Køge - det
> er jo tæt ved det hele, og det er da i hvert fald nemt nok at
> komme til København. Lene var da med hos Lars og Hanne.

Jamen det er jo helt rigtigt!! Jeg kunne vist bare ikke den dag!!
Og jeg
> tager jo gladeligt fra Sydsjælland til både Holte og Hvidovre
> bare for at være med på træf. Så kom igen... )

Ok så...

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Mulle's mor

Dato : 31-05-03 19:42

<klip> Kan se ifølge katistik at der er en del fra sydsjælland - i gruppen.
> Sku' vi ikk' mødes da? *S*
> Jeg ku' da godt tænke mig sådan et kattetræf snart
>
> Med venlig hilsen
> Joan Frederiksen
</klip>

Muligvis spørger jeg dumt, men hvad går et kattetræf liiiiiiiiiige ud på?
Jeg kan da umuligt tage MissRosa ud og møde andre katte, da hun har en
tendens til at angribe alt med pels....omend hun er noget af det sødeste og
klogeste overfor mennesker og Frede stikker af og løber rundt i nabolaget
som "Leif-Lalleglad" uden at ane han kan være i fare....Miver vil krybe ind
under en sofa eller lign....det lyder jo ikke vildt sjovt...eller tager jeg
helt fejl?

Tager man alle sine katte med, og er det indendørs...hvis det er udendørs,
skal de så være i sele? Slås de ikke med hinanden, eller ???

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor i Vordingborg, der gerne kommer, hvis
jeg kan finde ud af det med kattene *smil*

http://hei.homepage.dk

Fra : Pia J

Dato : 31-05-03 20:16

"Mulle's mor" <zasha_xfjerndette@hotmail.com> wrote in message
> Tager man alle sine katte med, og er det indendørs...hvis det er udendørs,
> skal de så være i sele? Slås de ikke med hinanden, eller ???

Nej nej - det er bare kattemødrene som mødes til kaffåkage og kattesladder
til langt ud på natten. Har værtinden så nogen nusselige katte, er det blot
en bonus, men ellers er det kotume at tage fotoalbum med af dem man har
derhjemme.

:Pia

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 31-05-03 21:35

On Sat, 31 May 2003 21:16:26 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

> [...]
>en bonus, men ellers er det kotume at tage fotoalbum med af dem man har

   Jeg vil godt være med - måske endda lægge hus til (Men jeg
skal vist lige spørge ham jeg bor sammen med ;) - men vores katte er
nu ikke videre nusselige heller....

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-06-03 06:51

Trine Stubbe Teglbjærg wrote:

> Jeg vil godt være med - måske endda lægge hus til (Men jeg
> skal vist lige spørge ham jeg bor sammen med ;) - men vores katte er
> nu ikke videre nusselige heller....

hih.... jeg har allerede besluttet mig for at når linda har fået mivere og
de er ved at være radiobiler så indbyder jeg til kattetræf ;) så er der
nemlig både radiobiler og sweety at gramse på ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Lisbeth Kiel Larsen

Dato : 31-05-03 22:04

> [...]
blot
> en bonus, men ellers er det kotume at tage fotoalbum med af dem man har

Det lyder sørme som en hyggelig idé

Fra : Majer

Dato : 31-05-03 22:06

Joan Frederiksen wrote:
> Kan se ifølge katistik at der er en del fra sydsjælland - i
> gruppen. Sku' vi ikk' mødes da? *S*
> Jeg ku' da godt tænke mig sådan et kattetræf snart

Det lyder som en rigtig god idé, Men jeg synes at dem fra "sydsjælland" bor
meget syd på... Jeg bor i køge, og det vil sige at jeg hverken hører
med til Kbh. eller Sydsjælland! Der er i hvertfald langt til Vordingborg
synes jeg. Og specielt når jeg ikke har bil. Så selvom det er et godt
initiativ, så tror jeg at jeg springer over.

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 31-05-03 22:31

> [...]
> synes jeg. Og specielt når jeg ikke har bil. Så selvom det er et godt
> initiativ, så tror jeg at jeg springer over.

Altsååååå Majer - vi kan jo også mødes på midten ikk

Fra : Majer

Dato : 31-05-03 22:42

Joan Frederiksen wrote:
> Altsååååå Majer - vi kan jo også mødes på midten ikk

God idé... men er der nogen der bor i midten?!?!?

--
Majer
www.majer.dk

Fra : Pia J

Dato : 01-06-03 00:38

> God idé... men er der nogen der bor i midten?!?!?
>
> --
> Majer
> www.majer.dk

Det tager 45-50 minutter i bil fra Køge til os.

:Pia

Fra : Majer

Dato : 01-06-03 08:50

Pia J wrote:

> Det tager 45-50 minutter i bil fra Køge til os.

Åh, jeg ved godt at jeg er en lyseslukker, men jeg har altså ingen bil...

Solskinshilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Mulle's mor

Dato : 01-06-03 21:08

Fra : Camilla Baird

Dato : 01-06-03 21:18

On 01/06/2003 22:08, in article bbdmf9$d5h$1@sunsite.dk, "Mulle's mor"
> [...]

> Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor i Vordingborg, der gerne kommer, hvis
> jeg kan finde ud af det med kattene *smil*

Nej nej, kattene bliver hjemme! Det er kattenes mennesker, der mødes hos en
af gruppen, der forhåbentlig har nogle katte, der kan gramses på, så
abstinenserne kan holdes i skak Måske skulle det omdøbes til
"misseforældretræf"?
Mvh Camilla

Fra : Pia J

Dato : 04-06-03 07:09

Følgende personer har vist interesse for at komme, foreløbigt forslag er 5.
juli, klokkeslet ikke sat, adresse følger privat til deltagerne. Vi bor
udenfor Fuglebjerg, en FLOT køretur fra Københavnstrup på ca. 5 kvarter.

Joan Frederiksen
Else Gyldenkærne
Kate
Camilla Larsen
Trine Stubbe T
Majer
Camilla & Niels Peter (I kunne måske tage Nina med, hvis hun har lyst?)
Maria (maz)
Ann K (evt. med vedhæng af diverse art)

Ellers nogen? Jeg ved da vi har en Pia i Skælskør fx, er du her?

Jeg vil sørge for noget at putte indenbords, men har nogen lyst at bidrage,
er det helt i orden. :) Fx kunne jeg godt lokkes til at lave citronlagkage,
da jeg næsten har fødselsdag den dag. Den er mums, kan I tro. Og så har vi
ingen kaffemaskine, den står på "selvhjælpskaffe" her i huset (nescafe).

Hm... parkeringen bliver rigtig interessant at arrangere... Lad os håbe på
en tør periode, så vi kan køre om bag stalden!

:Pia

Fra : Camilla Larsen

Dato : 04-06-03 07:26

On Wed, 4 Jun 2003 08:08:53 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

> [...]
>Trine Stubbe T
>Majer
>Camilla & Niels Peter (I kunne måske tage Nina med, hvis hun har lyst?)

Nåååå hvem kan tage hvem med i bil ????

Jeg skal have et lift fra Roskilde af, er der nogen der har plads til
mig???

Måske vil det være en god ide at lige lave en liste her over hvem der
tager hvem med i sin bil så vi kan finde ud af hvem der har plads.
--
Camilla Sabroe

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-06-03 16:41

> Nåååå hvem kan tage hvem med i bil ????

Er der en her i/i nærheden af Vordingborg, som kan have mig med?
Kan godt nuppe toget til Næstved evt.

Fra : Pia J

Dato : 04-06-03 07:49

Der er så også foreslået søndag d. 6. juli, der vil jeg dog betinge mig en
eftermiddagsseance, da gemalen skal op og på arbejde tidligt mandag

Det kunne fx være kl. 14 - Camilla Larsen har tilbudt at komme og lave
gå-hjem-sandwich.

Hvis det er godt vejr og nogen har specielle ønsker hvad angår stole, ville
det måske være en god ide at tage en med - vi har altså kun 7 havestole og 1
parasol.

:Pia

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 04-06-03 08:01

On Wed, 4 Jun 2003 08:48:44 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Der er så også foreslået søndag d. 6. juli, der vil jeg dog betinge mig en
>eftermiddagsseance, da gemalen skal op og på arbejde tidligt mandag

   Det kan jeg godt =)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 04-06-03 07:52

On Wed, 4 Jun 2003 08:08:53 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

> 5. juli, klokkeslet ikke sat, adresse følger privat til deltagerne.
>Trine Stubbe T

   Ja hun kan så ikke komme hvis det blir den 5. juli (Af alle
dage :( )

Fra : Pia J

Dato : 04-06-03 14:04

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> wrote in message

> Ja hun kan så ikke komme hvis det blir den 5. juli (Af alle
> dage :( )

Er du helt sikker på, du ikke kan lave det om? Det gjorde da ikke noget med
en lille hestesnak ind imellem kattene...

:Pia

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 04-06-03 15:01

On Wed, 4 Jun 2003 15:04:26 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Er du helt sikker på, du ikke kan lave det om? Det gjorde da ikke noget med
>en lille hestesnak ind imellem kattene...

   Jeg skal til en grillffest jeg har sagt ja til for over en
måned siden. Så det kan jeg vist ikke lige tillade mig. =)
   Men så må jeg jo holde et træf senere hen ;)

Fra : Pia J

Dato : 04-06-03 15:06

> [...]

> måned siden. Så det kan jeg vist ikke lige tillade mig. =)
> Men så må jeg jo holde et træf senere hen ;)

Hvornår starter festen? Du kunne jo komme her hvis vi starter 14 eller 15...

:Pia

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 04-06-03 16:15

On Wed, 4 Jun 2003 16:05:38 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Hvornår starter festen? Du kunne jo komme her hvis vi starter 14 eller 15...

   Det er så ca. der festen starter - På Amager ;) Så for at
være ganske firkantet - jeg kan altså ikke d. 5. :((

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-06-03 11:44

On 04/06/2003 08:08, in article 3edd8cf5$0$244$bc7fd3c@news.sonofon.dk, "Pia
J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Hm... parkeringen bliver rigtig interessant at arrangere... Lad os håbe på
> en tør periode, så vi kan køre om bag stalden!

NP og jeg vil meget gerne komme Vi kan sagtens have Nina med, hvis hun
har tid og lyst... Vi har endda plads til 1 passager til...
D.5.juli sen eftermiddag/aften ville passe fint
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk
Killinger haves! Se billeder her (opdateret 3.6.):
http://makeashorterlink.com/?O3F414454

Fra : Lars Dahl

Dato : 04-06-03 13:39

Pia J <ngspam@ofir.dk> skrev i news:3edd8cf5$0$244$bc7fd3c@news.sonofon.dk
> [...]
> Trine Stubbe T
> Majer
> Camilla & Niels Peter (I kunne måske tage Nina med, hvis hun har lyst?)

Vi ve' da åss mæ'!!! "Vi" er i den forbindelse Hanne & undertegnede - Jens
ved vi ikke rigtigt med endnu...

Vi ka' da også overtales til, at tage en stakkels, billøs NG'er med... Var
det noget, Majer?? Lene?? (Alt efter, hvor glade I er for hinanden, ka' I
vel være der begge 2)

Mvh. Lars Dahl

--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Fra : Pia J

Dato : 04-06-03 14:48

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote in message

> Vi ve' da åss mæ'!!! "Vi" er i den forbindelse Hanne & undertegnede - Jens
> ved vi ikke rigtigt med endnu...

Mine 2 store hunde (en del større end Jens) elsker at vaske små børn og er
næsten ikke klodsede omkring dem. Men jeg vil nødig straffe dem ved at lukke
dem inde en halv dag, fordi han er bange for dem... De elsker gæster og
forstår ikke, hvorfor de skal udelukkes. Man kan dog godt bede dem om at
lade ham være og lægge sig et andet sted.

:Pia

Fra : Hanne Dahl

Dato : 04-06-03 15:03

Hej Pia.

Grunden til at vi ikke helt ved ang. Jens er ikke fordi dine hunde er store.
Dem skal han /vi nok klare. Det er mere om vi gider at have ham med )
for han er begyndt ude i den Store Hvide Verden (Vuggestuen) . Det kan godt
stresse sådan en lille fyr ) Så vi for se )

Hilsen Hanne Dahl.

Fra : Pia J

Dato : 04-06-03 15:06

"Hanne Dahl" <hanne.knudsen@SPAM-TRAPget2net.dk> wrote in message
> [...]
godt
> stresse sådan en lille fyr ) Så vi for se )

Det kan blive en lang dag for sådan en størrelse og med så mange "høns" :)

:Pia

Fra : Lars Dahl

Dato : 04-06-03 15:32

Pia J <ngspam@ofir.dk> skrev i news:3eddfce5$0$249$bc7fd3c@news.sonofon.dk

> Det kan blive en lang dag for sådan en størrelse og med så mange "høns" :)
>
> :Pia

Heller ikke noget problem -- Jens har været med til div. kattetræf og
udstillinger, siden han var 3 måneder. Og hvis - oven i købet - hans kæreste
(Lene) også kommer, ville hans dag vist blive helt go'. Men vi regner altså
ikke med, at han kommer. Han har nok bedre af, at terrorisere mormor en hel
dag...

Mvh. Lars Dahl

Fra : Lene Vang

Dato : 04-06-03 15:38

> [...]
altså
> ikke med, at han kommer. Han har nok bedre af, at terrorisere mormor en

uhhh jeg viste slet ikke at jeg havde en kæreste thi hi
Ja hvis der er nogen som kommer forbi herfølge, så kan det godt være at jeg
kan overtales til at tage med ;)
eller bliver det nok lidt svært at komme Fuglebjerg.

Hilsen Lene Vang

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 04-06-03 16:37

Pia J wrote:
> [...]
> lyst?) Maria (maz)
> Ann K (evt. med vedhæng af diverse art)
>
> Ellers nogen? Jeg ved da vi har en Pia i Skælskør fx, er du her?

Jeg vil da mægtig gerne med
Jeg kommer fra Korsør, så hvis der er nogen fra de kanter, så er der
mulighed for kørelejlighed.

> [...]
> citronlagkage, da jeg næsten har fødselsdag den dag. Den er mums, kan
> I tro. Og så har vi ingen kaffemaskine, den står på "selvhjælpskaffe"

Hmm... for alles ve og vel er det nok ikke kage jeg skal tilbyde at bage
Men jeg vil da gerne tage noget andet med (sodavand, kaffe, ??)

--
Mvh.
Marianne Juul Pedersen

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 05-06-03 08:08

> Jeg vil da mægtig gerne med
> Jeg kommer fra Korsør, så hvis der er nogen fra de kanter, så er der
> mulighed for kørelejlighed.

Og så er det at jeg desværre må trække mit tilsagn tilbage Der
kommer en 40 års fødselsdag i vejen
Jeg håber at jeg en anden gang kan deltage
Go' fornøjelse til jer der "træffer"

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 04-06-03 20:25

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> [...]
> forslag er 5. juli, klokkeslet ikke sat, adresse følger privat til
> deltagerne. Vi bor udenfor Fuglebjerg, en FLOT køretur fra

Det kan jeg da sagtens. Jeg bor i Måløv, som ligger klods opad Ballerup

Jeg kan som sagt godt tage nogen med, det skal bare koordineres, så jeg
ikke skal på kryds og tværs gennem landet

Fra : Pia J

Dato : 05-06-03 20:24

Så har jeg opsummeret hvem som behøver transport. De som ønsker adresse og
kørselsvejledning kan skrive til eilif@fantopia.com og evt. om I tager noget
spiseligt med. Hvis vi starter ved 14-15 tiden kunne det jo godt gå hen og
blive spisetid i mellemtiden.

Joan Frederiksen - Vordingborg - skal bruge transport - evt. hentes i
Næstved af Else?
? Mulles mor - Vordingborg
Kate - tager Majer og Ann K med? og chips?
Majer
Ann K
Camilla & Niels P - tager Nina el Falaki med
Camilla Sabroe - tager sandwich med
? Else Gyldenkærne
Maria (maz) - skal bruge transport fra Kbh
Hanne & Lars - kan evt tage Maria med?
?Lene Vang mangler transport fra Herfølge

Vi har ud over lagkage (hey, så kan vi deles om at holde næsten fødselsdag,
Ann) sodavand, te, kaffe og evt. vin - de som drikker øl bedes selv medtage,
da vi alt for ofte indkøber til gæster men ender med at øllen udløber. Hvis
nogen har lyst at udlåne en termokande, er den også velkommen, da vi ikke er
storforbrugere af varme drikke.

Jeg kan jo udsende en påmindelse om et par uger og se om vi kan lande flere
fisk.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 05-06-03 21:23

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Kate - tager Majer og Ann K med? og chips?

Jeps, og da Herfølge og Køge er klods opad hinanden ca. er det da
nærliggende at jeg også tager Lene med.
Jeg medbringer Chips til den store guldmedalje ellers andet?

Pia, Majer, Ann og Lene min email som står virker. Ellers kan
kate@oliwer.dk også bruges til de fonødne aftaler.

Fra : Pia J

Dato : 04-06-03 16:34

Trine kan ikke den 5. - hvor mange kan ikke den 6.?

(ellers holder du bare for os allesammen senere, Trine)

Nej, jeg har ingen stor grill.

:Pia

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 04-06-03 17:41

On Wed, 4 Jun 2003 17:33:53 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Trine kan ikke den 5. - hvor mange kan ikke den 6.?

Jeg kan både den 5. og 6 juli, for mig er det underordnet på nær en
ting....at få så mange samlet som muligt
--
Camilla Sabroe

Fra : Kate

Dato : 05-06-03 10:33

Camilla Sabroe <pepperNOSPAM1@albertsen.org> wrote in

> Jeg kan både den 5. og 6 juli, for mig er det underordnet på nær en
> ting....at få så mange samlet som muligt

Det samme her

Fra : Majer

Dato : 05-06-03 07:33

Pia J wrote:
> Trine kan ikke den 5. - hvor mange kan ikke den 6.?

Jeg kan begge dage... hvis jeg kan køre med nogen. Ser at både Kate og
Lars&Hanne kan have nogen med, så hvis de kan så kan jeg også...
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 05-06-03 12:48

Pia J <ngspam@ofir.dk> skrev i news:3ede1161$0$244$bc7fd3c@news.sonofon.dk
> Trine kan ikke den 5. - hvor mange kan ikke den 6.?

Det ka' vi ikke... Men et eller andet sted, må sydsjællændere vel gives en
slags forrang her, eller hva'??

Mvh. Lars Dahl

Fra : Pia J

Dato : 05-06-03 12:51

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote in message news:%5GDa.1387

> Det ka' vi ikke... Men et eller andet sted, må sydsjællændere vel gives en
> slags forrang her, eller hva'??

Min bedre halvdel har meldt ud at han klart foretrækker lørdag - og eftersom
vi mister nogen ved både den ene og den anden dag, så skulle vi måske bare
holde fast i d. 5.

:Pia

Fra : Mulle's mor

Dato : 05-06-03 13:37

<klip> Jeg ku' da godt tænke mig sådan et kattetræf snart
</klip>

Nå, ja, jeg kan forstå at denne invitation kun gælder "indviede" så jeg
trækker knurhårene til mig igen, og sætter mig hen og slikker "sårene"

Hvis det ikke er en invitation,der gælder alle, hvorfor postes den så i
denne gruppe?
--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor, der aldrig fik svar på nogle ganske
simple spørgsmål om kattetræf, og som klart fornemmer at være udenfor

http://hei.homepage.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-06-03 14:09

In <bbndgg$mar$1@sunsite.dk> Mulle's mor wrote:

> [...]
> fik svar på nogle ganske simple spørgsmål om kattetræf, og som klart
> fornemmer at være udenfor kattegården :(

Hej
Hvis jeg må blande mig - jeg synes det ser ud som om der er nogle indlæg
du ikke kan se / har set - for der _er_ svaret

> [...]
>blot
>en bonus, men ellers er det kotume at tage fotoalbum med af dem man har

Og her:

Fra : Mulle's mor

Dato : 05-06-03 22:01

<klip>
> Hej
> Hvis jeg må blande mig - jeg synes det ser ud som om der er nogle indlæg
> du ikke kan se / har set - for der _er_ svaret

Ja, så må jeg undskylde og undre mig, for jeg kan desværre ikke se de
indlæg, men tusind tak for svarene :)
Jeg har ellers skiftet fra TDC til Sunsite, for at undgå denne slags
problemer, men det er altså ikke godt nok *suk*

Jeg vil lige undersøge om jeg kan komme, skal nok melde tilbage ASAP :)

Fra : Ragna

Dato : 05-06-03 14:13

Hej Mulles mor!

Som tilskuer på sidelinjen - og ikke fra Sydsjælland - tillader jeg mig
alligevel at blande mig lidt.
Jeg mener at huske, at en eller andet har svaret på dit spørgsmål om, hvad
et kattetræf går ud på.
Der blev fortalt, at man ikke medbringer egne katte, men gerne billeder af
samme.
Desuden er invitationen helt åben og gælder alle, der har lyst til at melde
sig til.
Jeg tror, du har "misset" det indlæg, der fortalte om kattetræffenes
indhold, og at du bare skal melde dig på banen, hvis du har lyst til at være
med.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Pia J

Dato : 05-06-03 15:01

> [...]
>
> Nå, ja, jeg kan forstå at denne invitation kun gælder "indviede" så jeg
> trækker knurhårene til mig igen, og sætter mig hen og slikker "sårene"

Der er svaret hele 2 gange på dit første indlæg her i tråden. Og du er
stadig velkommen d. 5. juli uden kat. :)

:Pia

Fra : Kate

Dato : 05-06-03 18:40

> Nå, ja, jeg kan forstå at denne invitation kun gælder "indviede"
> så jeg trækker knurhårene til mig igen, og sætter mig hen og
> slikker "sårene"

Nejda, ingen af os var indviede første gang der blev inviteret til
træf.
Jeg _ved_ at er svaret på om kattene skal med, det skal de ikke. Er du
vild nogle slagsmål der kunne blive :-/ så nej, vi kommer bare og taler
om katte og alt andet der lige falder os ind den dag.

Da de var her for at se Lante, talte de stort set kun om hunde men
flere fik da hilst på Lante, set Johan og kun AnnK fik set Sofie.

Fra : Ann K

Dato : 05-06-03 19:58

Hejsa.
Jeps... jeg er også med d. 5 juli
Endnu en god grund (overfor familien) til _ikke_ at holde min fø's'da'
Nu er alle week-ends i juli nemlig optaget af vigtige gøremål! *sss*
Men... jeg skal nok have et lift fra København (Rødovre).... Nogen, der vil
køre mig? Jeg er god til at aflæse kort og den slags - Kate

Mvh Ann - der da gerne vil se, om jeg kan få tid til at bage en kage

Fra : Kate

Dato : 05-06-03 21:19

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> wrote in news:bbo3oq$mq7$1@sunsite.dk:

> Nogen, der vil
> køre mig? Jeg er god til at aflæse kort og den slags - Kate

Godt, sådan en er jo altid rar at have ved hånden

Fra : Camilla Baird

Dato : 05-06-03 20:11

On 05/06/2003 14:36, in article bbndgg$mar$1@sunsite.dk, "Mulle's mor"
> [...]

> Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor, der aldrig fik svar på nogle ganske
> simple spørgsmål om kattetræf, og som klart fornemmer at være udenfor

Du skal da være velkommen - og jeg har altså svaret på, at kattetræffene egt
er for "de katte-ejede"
Mvh Camilla