GTA - Tyder på et dårligt spil...
Fra : MadsD

Dato : 31-05-03 09:50

.... eller dumme spillere *S*

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

HINT: Dette indlæg har grobund i de mange tidligere indlæg omkring GTA.

Fra : MaRk

Dato : 31-05-03 09:54

> ... eller dumme spillere *S*
>
> --

Eller mange spillere som giver for tidligt op...

Meeeen det gør jeg nu også selv =)

Mvh
Mark

Fra : MadsD

Dato : 31-05-03 18:42

> Eller mange spillere som giver for tidligt op...
>
> Meeeen det gør jeg nu også selv =)

Hehe, kender det selv... se mit svar til Mogens... GUD.. det hedder min
far!!!! (Jeg er 22.. ikke een på 14... så jeg er ingen barnerøv.. sådan...
umiddelbart *S*)

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : Mogens

Dato : 31-05-03 10:06

On Sat, 31 May 2003 10:49:49 +0200, "MadsD"
<spam_removemetosendmemail_@madsd.dk> wrote:

>... eller dumme spillere *S*

Det kunne også tyde på at det er et godt spil som mange gider
at spille og et spil som man bliver grebet af af derfor gerne vil
videre med, med deraf mange diskussioner her i gruppen.
Selvfølgelig skal der være nogen svære missioner imellem og
så er det da kun rart at man kan få et par hints, så man kan
komme videre.

Bevares, jeg har da spillet bedre spil en GTA, men dårligt
vil jeg bestemt ikke kalde det.

mvh Mogens

Fra : MadsD

Dato : 31-05-03 18:40

> [...]
> komme videre.
>
> Bevares, jeg har da spillet bedre spil en GTA, men dårligt
Jeg har umiddelbart ikk prøvet det.

Tilgengæld kan jeg sige lidt om Tomb Raider... de første 3 spil har jeg
gennemført uden brug af snyd eller walkthroughs (betegner jeg også som
snyd!). Men spil nummer 4 i serien.. den har jeg godt nok haft svært ved.
Jeg har indtil videre opgivet... spil nummer 5 ligger og venter på at blive
taget frem, men.. tja... det sker nok ikk foreløbig. Ærgeligt at jeg købte
det. Tænk at de laver en 6'er... det synes jeg er lidt vildt.

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 01-06-03 02:54

> ... eller dumme spillere *S*

Eller på en af de største spilsucceser længe. *SSS*

Jesus...