MS Windows
briani 27239
Filoverførsel - Delayed Write Failed
Fra : Bear

Dato : 31-05-03 09:31

Hello there

Hvis jeg kopierer to filer samtidigt til netværksdrevet på min server (parallel overførsel), så fryser filoverførslerne efter kort tid. Event Viewer giver følgende fejl:

Event Type:   Warning
Event Source:   MRxSmb
Event Category:   None
Event ID:   50
Date:      31-05-2003
Time:      01:03:12
User:      N/A
Computer:   BEAR
{Delayed Write Failed} Windows was unable to save all the data for the file \Device\LanmanRedirector. The data has been lost. This error may be caused by a failure of your computer hardware or network connection. Please try to save this file elsewhere.

Så længe jeg kun overfører en fil af gangen til netværksdrevet (serielt), så virker det fint. Jeg kører WinXP på min klient og Win2K på serveren. Fejlen ligger på min XP maskine, da der ikke er problemer for andre klienter der overfører til serveren.

Det er et SureCOM netkort og ECS K7S5A bundkort

Bear
ICQ: 2745075

Fra : Dan

Dato : 31-05-03 13:18

"Bear" <bdr@nospam.sol.dk> wrote in message
newsrp0290wbl6kk69@mail.nospan.sol.dk...
> [...]
caused by a failure of your computer hardware or network connection. Please
Kig på denne side ,måske du kan finde hjælp der.
http://www.tek-tips.com/gpviewthread.cfm/qid/224562/pid/616/lev2/67/lev3/70
Jeg havde samme Delayed Write Failed ...... problem , jeg løste det ved at
følge det råd som Moze31 giver den 11 april ,på ovenstående side.

/ Dan