Wap via Gprs hos telia
Fra : Søren

Dato : 31-05-03 09:26

Hej!

Jeg har prøvet at få Wap via Gprs hos telia til at virke.
Jeg har brugt den opsætning der kan ses her:
http://makeashorterlink.com/?J589252C4
Men hver gang jeg prøver at wappe får jeg følgende besked: Forkert navn til
adgangspunkt (APN)
I opsætningen på min fon er der ikke noget der hedder
APN-Navn men APN-Adresse. Og der har jeg skrevet følgende:
www.internet.mtelia.dk
Min fon er en SE T310.
Hvad er der galt?

Venligst

Fra : andypandy1

Dato : 01-06-03 14:43

Hej Søren!!!

Du kan gå ind på telias hjemmeside, og sende en opsætning via. SMS til
din mobil!!! Det er langt det letteste, og og så virker det med det
samme...! Har selv tidligere haft en T310, og det har ikke været noget
problem...

Her er siden du skal bruge..
http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/pPage?url=/page
s/documents/private/WAP/WAPSetups/AutomaticWAPSetup.jsp

-Andy

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren

Dato : 01-06-03 16:15

"andypandy1" <andypandy1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da/control/pPage?url=/page
> s/documents/private/WAP/WAPSetups/AutomaticWAPSetup.jsp

Jeg har prøvet den nu men det hjælper desværre ikke! Jeg får samme
melding...

Venligst

Fra : andypandy1

Dato : 01-06-03 16:55

Det var ærgerligt, det virkede ellers på min!!! Hvad med at gå ned til
en service mand, og høre ham hvad der kan være galt, og evt. få ham til
at opdatere softwaren? Det er mit bedste bud nu....!

http://www.kandu.dk/

Fra : andypandy1

Dato : 01-06-03 16:56

Jeg går ud fra at du har tjekket om dit abbonement understøtter
GPRS....! så det vil jeg ikke forslå du tjekker...! :P

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren

Dato : 01-06-03 17:55

> Jeg går ud fra at du har tjekket om dit abbonement understøtter
> GPRS....! så det vil jeg ikke forslå du tjekker...! :P
>
> --

Det er Telia Express abbonement. De understøtter GPRS og MMS mm...

Venligst

Fra : andypandy1

Dato : 01-06-03 18:17

Ja, så er det letteste nok at gå end til en service mand...!

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren

Dato : 02-06-03 18:15

> Ja, så er det letteste nok at gå end til en service mand...!
>
> --

Har snakket med Telia. Det er en fejl i deres system....
God service hos telia iøvrigt.

Venligst

Fra : J

Dato : 04-06-03 23:32

T310 Xpress GPRS - Samme besked her: APN-navnet er ikke korrekt !!!

Hmmm TAK jeg har bokset med akkurat samme problem i nogle dage nu ÆV BÆV
TELIA, da jeg efter 1 times venten på Telia snegle langsomme hjemmesider
opgav at tilgå siden vedr. SMS opsætning af wap/gprs valgte jeg at ringe til
Telia kundeservice som lovede at sende en SMS med opsætningen - denne modtog
jeg dog aldrig (jeg bad enddog lillepigen i kundeservice om en mundtlig
vejledning i bestilling af wpa/gprs opsætning men det kunne hun ikke give
mig ???) - så jeg måtte endnu engang prøve at tilgå beskrivelsen på
teliamobiles hjemmesider hvilket efter ekstram lang ventetid (>1time)
lykkedes - og jeg modtog så opsætningen til min mobil, for blot at
konstaterer at "APN-Navnet ikke er korrekt??????????????????.