" næsefisk "
Fra : Kenth & Susanne Fugl~

Dato : 31-05-03 09:20

Da jeg ikke kan se der er nogen steder som om handler havebassin, prøver jeg
her. Jeg har været ude i vandihaven, som er et uden mærket sted og købe
nogle stør samt nogle som de kalder for "næsefisk". jeg fik desvære ikke
spurt dem om fisken, da der var mange der ude, det eneste jeg ved om den er,
at den skulle spise trådalger. Jeg har prøvet at søge på nettet men uden
resultat. Er der nogen som kender den som vil give lidt info om bl.a str
o.lign eventuelt et billed. Det kan også være at den har et andet navn. Dem
jeg har fået er ca 5-7 cm lange og grålig på siden og ryg og lidt sølvagtigt
på bugen.

venlig hilsen

kenth fuglsang

www.fuglsang2.dk