[dvd] Bowling for Columbine på dvd i augus~
Fra : Jens Thomsen

Dato : 31-05-03 09:10

Jeg undskylder overfor alle konspirationsteoretikerne, men det ser altså
rent faktisk ud til, at Bowling for Columbine har fået en ny udgivelsesdato.
Det bliver den 19. august i region 1.

Kilde: http://www.laserscans.com/upcoming.htm

En lige så (hvis ikke bedre) nyhed er, at Spielbergs fine tv-film, Duel, nu
endeligt også lander på dvd. Det sker den 12. august. Amazon har allerede
opdateret deres side.

--
Jens Thomsen

"Television has brought murder back into the home - where it belongs"
- Alfred Hitchcock

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-03 09:29

>En lige så (hvis ikke bedre) nyhed er, at Spielbergs fine tv-film, Duel, nu
>endeligt også lander på dvd. Det sker den 12. august. Amazon har allerede
>opdateret deres side.

Jeg tror det når jeg ser det. :)

Det er jo desværre ikke første gang filmen er blevet annonceret.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Morbid Angel

Dato : 31-05-03 17:23

On Sat, 31 May 2003 10:28:53 +0200, Claus Nielsen <> wrote:

>Jeg tror det når jeg ser det. :)
>
>Det er jo desværre ikke første gang filmen er blevet annonceret.
>
>Mvh, Claus

Nej og jeg har en dvd udgivelse som jeg har haft hos futureent på
bestilling TBA (to be announced) i snart 1 år, det er den glimrende
concert fra bbc med gruppen AC/DC fra sidst i 70'erne.
Jeg har for nylig set denne concertoptagelse på svensk tv i et program
som hedder musikmaskinen (tror jeg nok)
Jeg læste noget om at rettighederne til at udgive den på dvd ikke var
forhandlet på plads endnu, tror det var på AC/DC's officielle
hjemmeside.
Så jeg venter og venter forhåbentlig kommer den snart :)

mvh

MA

/// Min DVD Samling so far.......
http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel ///

Fra : ML-78

Dato : 31-05-03 09:40

> En lige så (hvis ikke bedre) nyhed er, at Spielbergs fine tv-film, Duel,
nu
> endeligt også lander på dvd.

Jaja, den har vi hørt før (ikke rettet mod dig, men udgiverne). Lad os nu se

> Det sker den 12. august.

Jeg tror stadig ikke på det inden jeg står med den i hænderne.

ML-78

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 01-06-03 10:51

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> wrote in message
> Jeg undskylder overfor alle konspirationsteoretikerne, men det ser altså
> rent faktisk ud til, at Bowling for Columbine har fået en ny
> [...]

Her er detaljerne fra The Digital Bits:

Better still, the studio has finally rescheduled their Bowling for
Columbine: Special Edition for release on August 19th (SRP $26.98). The disc
will include over 4 hours of bonus material, including a exclusive interview
with director Michael Moore on his Oscar win and controversial acceptance
speech, an introduction to the film by Moore, audio commentary by "the
production office receptionist and interns" introduced by Moore, the Return
to Denver/Littleton featurette, the Film Festival Scrapbook featurette,
Marilyn Manson's Fight Song music video, a teacher's guide, an interview of
Moore conducted by former White House Press Secretary Joe Lockhart at HBO's
Comedy Arts Festival, The Charlie Rose Show interview with Moore, Mike's
Action Guide and weblink, photo gallery, the theatrical trailer and more.
Looks to us like the delay in the DVD release was for good reason. There's
some interesting new stuff on this thing.

Mon ikke udskydelsen skyldes Oscar-materialet?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Martin Seebach

Dato : 03-06-03 21:04

Jens Thomsen wrote:
> Jeg undskylder overfor alle konspirationsteoretikerne, men det ser altså
> rent faktisk ud til, at Bowling for Columbine har fået en ny udgivelsesdato.
> Det bliver den 19. august i region 1.

Ja.. det er i hvert fald hvad DE vil have os til at tro.

*tager hat af sølvpapir på*

- Martin