Hjælpe fil
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 31-05-03 08:51

Hej NG

Er der her nogen der kan fortælle mig om hvorledes jeg laver
en hjælpefil til mit projekt, det skulle gerne være en hlp ligesom
i alle Microsoft´s programmer.
Skal der benyttes specielt programmel, og kan dette evt. hentes
gratis på nettet, eller er det med VB6.0 ?

m.v.h.
Ole J. Hansen

Fra : Lindstrøm

Dato : 31-05-03 09:15

Jeg bruger Vb-helpwriter...

www.helpwriter.com/

Carl E. Lindstrøm

Fra : Krabsen

Dato : 31-05-03 14:02

Der er en 'Help Compiler Workshop' (eller noget lignende) med på
VB6-cd'erne. Er projektet meget stort, kan det blive lidt uoverskueligt, og
så vælger man evt. en af de Help-editorer der er på markedet.

Der var en tråd om det for et par måneder siden. Efter at have hentet nogle
af de foreslåede endte jeg med HelpStudio fra Innovasys. www.innovasys.co.uk

mvh
Krabsen

Fra : Elly Hansen