MSI KT3Ultra2
Fra : R@zor

Dato : 31-05-03 08:32

Hejsa,

Jeg har subject som bundkort, og ville i den forbindelse høre, om nogle har
oplevet de samme problemer som mig!

Mine USB porte virker ikke længere, og det er faktisk lidt mystisk!!

Det hele startede med, at mit webcam begyndte at drille lidt, og pludselig
ikke ville findes når jeg startede op... Jeg lokaliserede fejlen til, at
være en defekt USB port, disablede den, og flytte webcammet over på en
anden... Det hjalp udmærket, og kørte også OK i lang tid...

Men så skulle jeg prøve, at lege med en anden Windows, og lagde derfor
maskinen om nogle gange... Da den nye windows ikke virkede, lagde jeg XP Pro
DK ind igen som jeg køre med normalt - men nu ville den slet ikke finde
nogle enheder tilsluttet USB portene... Der kom stadig den ene port den ikke
kunne finde nogen driver til, og som jeg har prøvet hvad som heldst med uden
det virkede, men de andre plejede jo at virke trods det - men det gjorde de
bare ikke!!

Selv efter en geninstallaion af XP er USB portene stadig døde, den kan ikke
finde noget som heldst (har prøvet at bytte rundt på enhederne)... Og den
kommer stadig med den ene port, den absolut ikke vil finde driveren til
:(....

Har stort set prøvet alt, drivere, opsætning osv osv uden held, USB portene
er og blir døde... Kan selvfølgelig være en defekt på USB Controlleren, da
problemet jo startede i det små, men det lyder alligevel vildt, hvis den
skulle stå af fra den ene dag til den anden....

Nogle forslag ??, nogle der måske har oplevet noget ligende ??...

Der er stadig garanti på boardet, men ville lige høre, om nogle havde
oplevet noget ligende, inden jeg sender det ned...

/R@zor....