MS Windows
briani 27239
Epson AcuLaser C2000 og XP-pro
Fra : Kim Å

Dato : 30-05-03 22:11

Efter Installation af Win XP-pro (SP1) vil min Epson laser printer ikke
kommunikere med computeren.
jeg kan godt printe ud, dog efterfulgt af fejlmeddelser. Men ikke følge
toner status etc. endvidere fortæller driveren at printeren indeholder 64mb
ram (der er 256mb ram) og at der er kun én papir bakke (der er to). jeg har
snakket med Espon Danmark flere gange...dette har medført (udover en større
tlf. regning) at jeg har været forbi den Australske, Amerikanske og engelske
website for at hente nye drivere. dette ville hjælpe sage Epson, det gjorde
det ikke. jeg står derfor på bar bund....printeren er forbundet med parallel
port.