Fjerne makroadvarsel i fx Powerpoint og an~
Fra : Kent

Dato : 30-05-03 20:42

Jeg har fjernet alle de makroer, som jeg har lavet (bevidst) i forskellige
officeprogrammer, men advarslen om der er makroer i dokumentet dukker stadig
op.

Hvad gør jeg?

Hilsen Kent

Fra : Jan Kronsell

Dato : 31-05-03 08:45

"Kent" <ingenmail@pgaspam.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har fjernet alle de makroer, som jeg har lavet (bevidst) i forskellige
> officeprogrammer, men advarslen om der er makroer i dokumentet dukker
> [...]

Det er ikke nok at fjerne makroerne. Du skal også fjerne de moduler
makroerne har været i.

Jan

Fra : Kent

Dato : 31-05-03 10:25

"Jan Kronsell" <kronsell(spam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke nok at fjerne makroerne. Du skal også fjerne de moduler
> makroerne har været i.

Dvs. funktioner, makroer, Visual Basic editor (evt genvejstasten Alt + f11),
tryk på plus-tegnet foran VBAProject, højreklik på modulet eller modulerne,
remove modul, vælg "No" til spørgmålet: "Do you want to export module before
removing it".

Jamen, det virker jo perfekt, og tusind tak for hjælpen

Hilsen Kent

Fra : Jan Kronsell

Dato : 31-05-03 15:11

> [...]
before
> removing it".
>
> Jamen, det virker jo perfekt, og tusind tak for hjælpen

Ja, du fandt jo selv alle detaljerne

Hilsen
Jan