Att: David T. Metz <dtm.ioa@cbs.dk>
Fra : Dr. Jones

Dato : 30-05-03 19:43

Det er vist ikke de skarpe knive der fylder i skuffen, hva'?
Tænk at du ikke kunne regne ud, at det var TDC's brugere det handlede om!
Hvis det kun er skvadderhoveder som dig, der svarer, så lad hellere være - jeg skal nok selv finde dem af TDC's brugere der tidligere brugte dk.binaer.film

Fra : vadmand

Dato : 30-05-03 21:35

"Dr. Jones" <DrJones@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis det kun er skvadderhoveder som dig, der svarer, så lad hellere være -
jeg skal nok selv finde dem af TDC's brugere der tidligere brugte

Og det er åbenbart kun skvadderhoveder som dig, der sender den slags indlæg
til hele gruppen i stedet for til rette vedkommende.

Per V.

Fra : Jodle-Kongen

Dato : 31-05-03 02:41

Dr Jones ? Hvor er du ?
Bare lige for at viske dig i øret : DU ER EN NAR !!!

Fra : David T. Metz

Dato : 01-06-03 17:45

Dr. Jones skriblede:
> [...]
> om! Hvis det kun er skvadderhoveder som dig, der svarer, så lad
> hellere være - jeg skal nok selv finde dem af TDC's brugere der

Det er dit tredje off-topic indlæg i gruppen ... Hvordan synes du selv det
går?

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller: