Flest fremvisninger på TV
Fra : keldorff

Dato : 30-05-03 18:44

Hej med Jer

For noget tid siden var der en tråd der spørgte hvilken film der mon er vist
flest gange på tv! Jeg nævnte bla. 3 mand og..... serien. Gæt hvad der er på
skærmen på TV" i aften!!!

Det er rystende. *LOL*

Fra : Søren Blom

Dato : 31-05-03 00:02

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> skrev i
> [...]
vist
> flest gange på tv! Jeg nævnte bla. 3 mand og..... serien. Gæt hvad der er

Hvad fanden der er jo ingen seer tvang. Om end man da godt kunne ønske at
ens licens penge blev brugt på film der ikke tidligere er vist.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Anders Jensen

Dato : 31-05-03 07:34

Film er ikke det værste!! Næh nej det er uafladeligt at skulle se Linie 3.
Men så kan man selv smække en film på......

Anders

Fra : ML-78

Dato : 31-05-03 12:27

> Hvad fanden der er jo ingen seer tvang.

Næh, men derfor vil man da stadig hellere have, at der blev sendt
interessante ting i TV, i stedet for at størstedelen af tiden spildes på
gentagelser. Hvis TV-kanalerne besluttede sig for at sende én bestemt film
24 timer i døgnet alle dage, kunne man jo på samme vis sige "Du er jo ikke
tvunget til at se det. Hvad er problemet?"

> Om end man da godt kunne ønske at
> ens licens penge blev brugt på film der ikke tidligere er vist.

Det er sædvanligvis ikke de licensfinansierede kanaler, der er de værste i
denne sammenhæng.

ML-78

Fra : PerX ...

Dato : 02-06-03 02:12

In article <3ed7e2cc$0$83064$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
soren@blom.dk says...
> [...]
>
> Hvad fanden der er jo ingen seer tvang. Om end man da godt kunne ønske at
> ens licens penge blev brugt på film der ikke tidligere er vist.

Eller at DR havde nogle binaer grupper, når de nu ikke sender noget godt

Fra : zcully

Dato : 31-05-03 11:59

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> wrote in message
> [...]
vist
> flest gange på tv! Jeg nævnte bla. 3 mand og..... serien. Gæt hvad der er

Cliffhanger og Airforce one er nu de 2 værste!!

/Zcully

Fra : / / dentro / /

Dato : 31-05-03 12:51

"zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

| Cliffhanger og Airforce one er nu de 2 værste!!

Nej den værste er den der krigsfilm... hvad er det nu den hedder......nåh
ja - nyhederne. ;)

/ / dentro / /

Fra : Bitbucket

Dato : 31-05-03 13:14

/ / dentro / / <kena@mail.dk> wrote:

> "zcully" <*removethis*zcully@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej den værste er den der krigsfilm... hvad er det nu den hedder......nåh
> ja - nyhederne. ;)

A Bridge Too Far
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 31-05-03 14:02

"keldorff" <keldorff@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
vist
> flest gange på tv! Jeg nævnte bla. 3 mand og..... serien. Gæt hvad der er

Korrekt. I går viste de 3 mand og en lille dame på DR eller TV2 (tror det
var TV2) og i aften kommer der saftsusemig 3 mand og en baby på TV3? Hvem
har forbandet de film til evig genudsendelse LOL.

Nå, så er der vist kun Cobra fra 1986 på TVDanmark 1 der er værd at se

VH
Peter

Fra : Thomas

Dato : 02-06-03 12:06

"Peter Tønnesen" <peto@privat.dk> wrote in message news:<3ed8a7d9$0$83052$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> "keldorff" <keldorff@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> vist
> på

"Krudt, kugler og bleer" med Kathleen Turner og Dennis Quaid må vist
være den film, der er blevet genudsendt de fleste gange de senere år.

Senest 9. maj 2003.

VH

Thomas

Fra : GI Jones

Dato : 02-06-03 17:50

Det nytter ikke at tale generelt. Hvis vi skal have en fornuftig analyse på
banen, må vi inddele efter tv-stationer. Her følger mit bud inddelt efter de
offentligt tilgængelige kanaler:

DR1: Brødrene Løvehjerte
TV2: Politiskolen!!!!
TVDK2: "48 Timer 2" (hævet over enhver tvivl)