GTA VC snuppe tank
Fra : Keld Villadsen

Dato : 30-05-03 18:40

Er der et tip til hvordan jeg snupper tanken fra militærkonvojen

P.F.T.

Keld

Fra : Vega

Dato : 30-05-03 18:57

"Keld Villadsen" <k_king_k@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der et tip til hvordan jeg snupper tanken fra militærkonvojen

Kør en bil hen foran den forreste Humvee, så vil den ene soldat gå ud og
fjerne den. Stjæl den og kør soldaterne over, når den er ved at være smadret
så kør hen til paint shoppen på havnen. Og kør så soldaterne der er tilbage
ned, sådan bliver du bare ved.

PS. Det er godt at have en sniper til ham der sidder i toppen af tanken.

Mvh. Lars.

Fra : NoName

Dato : 30-05-03 19:07

Eller kør en bil lige ind foran tanken, så kommer chaufføren ud og du kan
snuppe tanken ellers kan du bare skyde ham og så tage tanken, ikke det store
problem

MVH. Henrik

Fra : Mogens

Dato : 30-05-03 19:09

On Fri, 30 May 2003 19:40:06 +0200, "Keld Villadsen"
<k_king_k@hotmail.com> wrote:

>Er der et tip til hvordan jeg snupper tanken fra militærkonvojen

Kør en bil ind mellem den forreste lastbil og tanken.
Det skaber så stor forvirring at du kan nappe tanken,
kværne hen over alt der rører sig og slippe væk.

mvh Mogens

Fra : Keld Villadsen

Dato : 30-05-03 20:58

Tak for Jeres svar

Keld

Fra : Erik

Dato : 31-05-03 07:52

"Keld Villadsen" <k_king_k@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der et tip til hvordan jeg snupper tanken fra militærkonvojen

Den nemmeste metode:
Følg efter konvojen et stykke vej.
Efter nogen tid råber officeren, at ham inde i tanken skal løbe ind i en
butik og købe doughnuts.
Herefter går du bare hen og sætter dig ind i tanken :)

--
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-03 08:22

> [...]
> butik og købe doughnuts.
> Herefter går du bare hen og sætter dig ind i tanken :)

*lol* ok, den metode har jeg ikke hørt om :)

Jeg satte bare bilen ind foran og lod den stå lidt, også ellers ind i tanken
og køre der ud af så meget den kunne slebe. No problemos.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 31-05-03 08:58

> [...]
> butik og købe doughnuts.
> Herefter går du bare hen og sætter dig ind i tanken :)

ahaa..... jeg synes der blev dagt noget om i missionen at man skulle finde
en "metode" til at stjæle tanken...

Selv stod jeg bare og ventede i vejkanten til den kom forbi og så snuppede
jeg den